N-am chef azi..

Stau şi mă gândesc….şi mă gândesc la nimic..absolut nimic…şi tocmai eu mă gândesc la nimic….tocmai eu sunt ceea care răspunde urât oameniilor care îmi dau un astfel de răspuns la întrebarea ‘la ce te gndeşti’? că nu se gândesc la nimic cu:”Nu există să nu te gândeşti la nimic…”..tocmai eu sunt ceea care nu are gânduri acum…..Probabil din cauză că prea multe îmi sar acum în minte şi toate formează un chiveci şi rezultă un nimic…un mare NIMIC….
Am început ziua cu o stare excepţională…dar pe parcurs a cam decăzut..puţin câte puţin până a ajuns la mulţimea vidă….o stare în care nu mai simt nimic….în care nu pot să-mi dau seama dacă sunt supărată sau nervoasă…sau ….. sunt pur şi simplu chefless…
Nici o melodie nu-mi convine din cele 6000 din PlayList…pur şi simplu..o stare de căcat..şi nu pot să spun că am un motiv anume…
Nu vi s-a întâmplat niciodată să cădeţi într-o astfel de stare….parcă sunteţi amorţiţi…sau anesteziaţi…?
Tocmai azi când trebuie să am o stare bună…..
Am încercat să-mi ridic moralul făcând chestii muiereşti…ceea ce ar presupune să mă înveselească..dar pauză…din contra îmi arde faţa din cauza plăcii de păr…:(..şi îmi displace..
Aş dormi dar nu prea…
Şi chiar nu mă înţeleg..acum 2 ore a fost un prieten la mine şi m-am simţit de minune cu el…m-a făcut să râd în ultimul hal..cu tot cu lacrimi[mulţam fain Roşu..şi chiar nu eşti un măscărici..cum ziceai tu..]..dar am urcat sus…şi în lift m-a luat starea asta de căcat..că nu o pot numi altfel…
E ciudat…cum te poţi schimba…cum îţi poţi schimba starea de spirit….cum ţi se poate şterge zâmbetul de pe faţă cu o gumă de şters….de parcă ar fi o linie curbă greşită din desenul tau….
Dar ar fi uşor să ţină totul de o guma şi un creion…aş fi tot timpul cu zâmbetul pe buze…şi aş şterge orice lacrimă…
Mă simt neputincioasă în felul ăsta…mă simt ca şi cum nu aş fi în stare de absolut nimic…mă simt ca şi cum aş depinde de alte persoane nu de mine însumi…
E total banal….pe măsură ce trec zilele,luniile şi anii , tu îţi dai seama că ai crescut şi  vine vremea în care nu poţi să te prosteşti când ai vrea şi că pur şi simplu trebuie să fi serioasă…[nu că nu aş fi când e cazul]…..aiureală totală..nici eu nu mă înţeleg darmite altcineva….
Tocmai observ o zgârietură pe mâna dreaptă dar nu ştiu de unde a aparut….

Iau o gură de fanta de porto…îmi aprind o ţigară….ascult muzică dar nu-mi place melodia…mă gandesc la nimic..şi îmi scriu mâiniile singure fără să le coordonez eu …fără să le spun ce să tasteze…de parcă nu am fii aceaşi persoană…de parcă ele nu nu fac parte din mine…..parcă nu le place nici lor starea mea şi s-au desprins şi ele de mine şi vor să fugă departe…dar degeaba fug după ajutor …pentru că singura chestie care o vreau acum e sa fiu la EL în braţe fără să rostim nici un cuvânt….doar să stau în braţele LUI….să mă strângă tare….şi să adorm aşa….cum sunt eu obijnuită cu EL….dar e prea departe de mine…aştept cu nerăbdare să se întoarcă..mă simt ca Eminescu într-o poezie de’a lui..:”Îmi ard tălpiile de dorul tău”….
Şi…am zâmbit când m-am gândit la EL…..şi am zâmbit mai mult…dar mă trezesc la realitate şi iar cad în aceaşi stare…..

Mă duc pe balcon să-mi termin ţigara….

2 thoughts on “N-am chef azi..

Leave a Reply

