You’re simply the best

Numa ce m-am trezit,dar nu ştiu dacă sunt 100% trează;sunt cu cafeaua lânga mine, dar parcă aş mai dormi şi da e 13.07 PM,sâmbătă, dar având în vedere că am ajuns acasă la ora 5 AM,şi am mai stat puţin la chat’uit, da aş mai avea nevoie de somn…

V-am spus că eu îmi schimb stăriile ca trecerea noriilor…
să vă relatez..ieri de dimineaţă pană pe la hmm 18-19 m-am simţit grozav…apoi am picat într-o stare nasoală…plafonată rau de tot…până când m-a sunat
Dany că hai la o bere…exact de ce aveam nevoie…O BERE….aşa că fain frumos m-am îmbrăcat..şi m-am îndreptat către Unirii…bun…am mers către faimosul Papi…pentru început ne-am luat câte’o bere..şi am stat la discuţii..până a venit restul trupei..bine nu chiar toată trupa [Popa Şapcă]…şi înca 3 tipe pe care aparent nu le ştiam dar pe parcursul nopţii am dansat şi făcut tâmpenii…
Iniţial cei 5 nu s-au aşezat lângă noi pentru că nu era loc…dar..cum suntem noi irezistibili nu au rezistat şi într-un final au venit şi ei..

Am stat…am giuvănit..am râs şi am decis să merem în Taine…da da clubul de ‘rockeri’..şi da şi eu merg pe acolo…chiar daca aparenţele înşeală:)

Am ajuns acolo dar ghinion nu era masă…având în vedere că fetele vroiau masă..am ieşit afară să decidem dacă stăm aici sau luăm ceva de băut şi merem pe undeva..gen malul Begăi…stând afară..apare un foarte bun prieten de’al meu..LITRU…[litru rulzzz:D]….mi-a spus că mere să pape ceva şi se întoarce…Dar dus a fost..[ce o să-l mai cert..]

Am intrat din nou în Taine..am găsit masă..şi ne-am pus să dansăm…şi am dansat până la ora 5AM…şi fetele cum nu erau din Timişoara…[se îndreptau spre Arad la o conferinţă..şi aveau tren la ora 4AM]…logic că au pierdut trenul..!!!
Nişte fete mişto…rău de tot…chiar nu prea am stat locului[cum sunt eu obijnuită să stau şi să studiez apoi să intru în acţiune]…am dansat până nu am mai putut……a fost DEMENŢIAL…..:)..deci mulţam fain pt timpul minunat…..vă pupă fata:*..
Ne-a luat bodyguard’ul la întrebări că ospătăriţa…pardon antipatica de ospătăriţă a zărit la masa noatră jos o sticlă de vodkă…..[clar era a noastră dar shht]..şi a vrut să le dea afară pe cele 3 gagici…dar s-a rezolvat….şi am mai staaaat…
Tot felul de oameni….tot felul de faze…dar pt mine nu au contat deloc…eu m-am distrat pană la ultima suviţă…:P

Ajung acasă…nu aveam somn…compul deschis…ce îmi spun…hai să văd cine e on la ora aia…şi bineînţeles că sunt luată la întrebări că de ce nu dorm această oră târzie…:)…

Până la urmă….mă pun la nani….fac nani şi mă trezesc mult prea devreme….cu  Tina Turner playin’…Oriunde merg şi se pune melodia asta mă binedispune..şi aseară vroiam să ruleze melodia de mii de ori..:))

Având în vedere că mi-a trecut somnul[mulţam d-na cafă]..după ce îmi voi termina ţigara..mă voi pune să fac curat….

Free Hugs

Uitai să zic că am o poftă nebunească de ceva dulce dar mi-e prea lene să cobor:(..dar lasaţi notele muzicale ale acestei piese sa vă mangâie urechea:

Leave a Reply

