Visâd la Halloween..

Octombrie,octombrie…Oare ce pot face într-o lună ca asta?
Nici prea mult soare…înca nu zăpadă…nu tu chef de idile şi s-au terminat şi cărţile cu vampiri.Cam pustiu,in everyway,plus vântul ăsta rece de pe străzi,care îmi taie cheful,şi aşa scăzut,de stat cuminte în bancă.Pe de altă parte,are şi statul în bancă 7 ore pe zi avantajele lui.Adică e ca şi cum aş merge cu trenul,numai că prin faţa ochiilor mi s-ar perinda,în loc de case,copaci sau sârme cu rufe puse la uscat,profe asurând de atâtea explicaţii sau profi înalţi şi gravi,pentru care teorema nu ştiu care devine brusc mai importantă .. toate bombele aruncate în momentul respectiv în lume.

Ca şi în tren,pot face uşor abstracţie de planul vizual şi mă pot concentra pe cel mintal.Cu alte cuvinte, mintea îmi poate zbura mega-aiurea,pe tot felul de coclauri.Ca de exemplu acum,când mă gândesc ce-mi place totuşi atât de mult la octombrie,când nu e nimic de plăcut.Păi,ar fi,de exemplu,faptul că pot îmbrăca un pardesiu cu botine sau balerini,ca o petite parisienne,că mă pot simţi bine,aşa fără motiv,într-o zi ploioasă,alergând sub umbrelă,spre staţia de RATT.

Şi mai e şi Halloween-ul,desigur.Chiar îmi pare rău că nu-mi împarte nimeni bomboane ca la americani,dar va fi o petrecere şi,bineînţeles,o petrecere e un everiment important,care nu poate fi ignorat.De aceea îi voi acorda mai multe zile de umblat cu mintea aiurea.De data aceasta mai puţin aiurea şi mult mai precis.Va trebui să mă pregătesc sufleteşte pentru alegerea costumului.De fapt,asta nu e aşa o problemă,pentru că mă văd într-un magazin de închirieri şi alegând un costum de pisică sau de albinuţă(în fond când petrecerea va fi în toi,cui îi va mai păsa că am coadă de felină sau că am antene de albină?).Mă apucă ameţeala,cu gândul la discuţiile interminabile care vor preceda alegerea costumului,a machiajului.Dar părul?Ce facem cu el?Aş da orice să stau pe bancă sau acasă,să citesc poveşti cu vampiri,însă va trebui să muşc dintr-un pai,în timp ce voi auzi pălăvrăgind o groază de fete în capul meu.Mda…sunt prietenele mele,dar uneori mi-aş dori să fiu băiat.

Zilele trec si la un moment dat ma uit în calendar şi văd că e Halloween.Party day.Deşi am încercat să afişez un coolness de zile mari şi să mă împotrivesc trendului,iata-mă la uşa casei unde se va ţine ‘dezmăţul’.Costumată în vampiroaică.Măcar atât.O vampiroaică înconjurată de gossip girls.Prietenele mele,desigur.Nu mă aştept la nimic spectaculos.Nu e ca şi cum aş putea da nas în nas cu Efron,Pattison sau Lautner..Şi nici măcar pe Harry Potter nu sunt şanse să-l văd.Deşi pot avea parte de o variantă romnească a tipului cu bagheta magică,nu că asta m-ar încalzi prea tare.

‘Toată lumea,vă rugăm,în vagoane..’Cu alte cuvinte,hai că s-a sunat de intrare,deci e timpul să călătoreşti.Înca ameţită de la nebunia de Halloween,îmi vin în minte tot felul de imagini din noaptea trecută….

One thought on “Visâd la Halloween..

  1. hei,
    merci de vizita:)
    mi-ar placea sa citesc mai mult pe blogul tau, dar nu ma lasa fundalul!! se amesteca desenele astea frumoase cu literele de aceeasi culoare:(
    multa bafta!

    Like

Leave a Reply

