Incompetenţă sau stat degeaba şi luat bani?

Din câte am citit azi, se pare că majoritatea nu au avut un început de săptămână fericit.Trist! Vă povesteam,eu,ieri că am dat pe la şcoli după un concediu medical fals şi nu a fost tocmai roz. Azi nu am mai ajuns deloc.

De ce? Păi de cu seară mă luase o durere de stomac fatală. Nu mai ştiam ce să fac de durere şi nu am fost în stare să merg la şcoli. Abia mă puteam mişca. Aşa că fain frumos ,deşi nu a fost deloc plăcut, am stat acasă,în pătuţ, la căldurică-în speranţa că îmi va trece durerea-dar a fost o mare ţeapă.

Pe la orele 12 mă scol din pat pentru a mă pregăti să merg la căsuţă. Căsuţa PNL-da sunt membră a partidului-da am ceva cu politica şi DA ţin cu Crin Antonescu.

Plus că îmi place ceea ce fac acolo. Pe lângă campania electorală pe care o fac (SĂ MEREŢI LA VOT-nu contează pe cine votaţi-important e să mergeţi la vot că vi-l fură, e o mare bătălie-până şi mortii or să voteze- şi ştiţi la fel ca mine cine e în stare de aşa ceva) , socializez cu oamenii (lucru pe care ador să-l fac). Doar că acum am şansa de a socializa cu diferiţi oameni: de la copii de ciclu primar-> adolencenţi-> tineri-> adulţi-> oameni bătrâni.

Fel şi fel de oameni, fel şi fel de opinii, fel şi fel de întrebări. Unii sunt neutri, nepăsători- nu se prezintă la vot, pentru că nu vor să fie asociaţi cu nimic din ceea ce văd la televizor. Iar alţii abia aştepte să schimbe ceva la ţară. O ţară confiscată şi furată de clasa politică. Asta văd românii, la 20 de ani de la Revoluţie.

Se adună moşii şi babele,în faţa căsuţei, şi stau la poveşti cu şi despre politică. Îşi spun opiniile, păreriile, altă dată se mai şi ceartă. Alţii vor să-i convingă pe ceilalţi că părerea lor e mai bună şi tot aşa. Multe lucruri noi aflu, lucruri care s-au întâmplat înaintea apariţiei mele pe acest Pământ numit Terra, mai precis în Timişoara-România-Europa-Terra-Sistemul Solar.

După ce îmi termin activitatea, închid căsuţa, las cheia la băiatul de lângă şi mă întrept către chiriaşi că deeh! tre să produc şi eu ceva bani. Doar put şi fac bani. Ajung la ei (nişte chiriaşi foarte de treabă – tot timpul mă servesc cu câte ceva până şi cu tigări dacă eu nu am.Sunt un El şi o Ea. El nu ştie că Ea fumează, de fapt nici nu o lasă, dar o mai salvez eu când merg pe la ei şi El e plecat-cum am fost şi eu salvată de atâtea ori la rândul meu când eram mică şi nu se putea afla că eu fumez), suc ,cafea, tot ce vrea inimioara mea. Încheiem socoteliile, îmi primesc răsplata, mai stau la poveşti , şi iar mai povestim -trece ceva timp până o iau frumos spre coliba mea ,unde mă aşteaptă ferma.

Pe drum (înainte să înceapă ploaia şi să fug prin ploaie după taxi) văd o ambulanţă,care pur şi simplu, stătea. Nu era în folosinţă, nici pasagerii din ea. Aşa că îmi iau inima în dinţi şi mă îndrept către ea, poate poate mă ajută paramedicii cu durerea mea de stomac. Le dau frumos un ”Bună ziua” şi  detalii despre durerea mea care mă omoară. Şi surpriză!! ce îmi sugerează ei??? Nişte pastile pentru menstruaţie. DAMN! sunt fată şi ştiu când sufăr de aşa ceva şi ştiu ce să iau. Le mai explic înc-o dată că nu sunt în acea perioadă a lunii şi că mă doare stomacul îngrozitor de tare, aşteptând să îmi dea alt sfat, un calmant ceva. Dar PAUZĂ. Nici gând de aşa ceva. Ketonal? NO thanks. Face şi mai rău la stomac ,având în vedere că nu pot să pap nimic, îmi va omorî stomacul.Chiar nu ştiau sau nu aveau chef de chat’uit cu mine? Îmi iau rămas bun şi dau de o ploaie care mă poate uda într-o secundă . Aşa că ,dau comandă la un taxi. 3 minute. Hai că nu mă pot uda chiar atât de rău în 3 minute. Trece 1 minut, trec 2, trec 3, trec 6, trec 10 şi taxiul nu mai apare. Geniaaaal!!! Alţi nervi. Spre norocul meu opreşte un alt taxiu căruia,presupun ,că ii s-a făcut milă de mine văzându-mă în ploaie.

Mă gândesc că mai bine ar fi să îi spun să mă lase la colţ, numa bun mă opresc la market’ul din colţ pentru a-mi face nişte cumpărături.

Ploaie, aglomeraţie infernală, durere de stomac, nervi la semafoare. Iar spre coşmarul meu ploaia dă din ce în ce mai tare. Păi tată ,de la colţ până acasă o să ajung udă până la piele, deci îmi schimb traiectoria. Îi spun şoferului să mă aştepte în faţa market’ului. Fac nişte cumpărături. Plătesc nişte chestii şi mă sui din nou în maşina care mă aşteaptă.

Plătesc ce am de plătit, urc sus. Aranjez cumpărăturiile de care nu mă ating în afară de Neastea şi ţigări. Habar nu am de ce mi-am luat şi ceva de haleală ,având în vedere că nu pot să pap nimic. Probabil că am speranţă că voi mânca ceva ,dar slabe şanse.

Şi marţea voastră cum e?

9 thoughts on “Incompetenţă sau stat degeaba şi luat bani?

  1. Interesant ce încerci tu. Ai potențial dar trebuie sa mai înveți sa nu îți povestești viata cu atâtea detalii…sau site-ul e ca un jurnal și nu m-am prins eu? In orice caz, felicitări ! Tine-o tot asa, ești pe drumul cel bun 😉

    Like

  2. si mie imi place nestea.. de cateva luni il beau in loc de cola :)(apa nu mai beau de cativa ani).
    @BGD – siteul e ce vrea ea sa fie si pun pariu k e mult mai bun decat al tau, avand in vedere k ai avut ceva de comentat… toata lumea poate sa scrie abstractiuni si eu mai stiu ce porcarii de idei pe care nu le intelege nimeni, cum prbabil ai tu pe site :)) eu unul sunt de-a dreptul impresionat de bucata de realitate pe care o ofera aici si o sa ma abonez 🙂

    Like

    • heheh..pai cola deja face rau la stomac…l-am schimbat cu neastea cum am schimbat si tigariile:))
      pai fiecare scrie ce vrea nu?ca scrie porcarii sau despre everimente locale…acum nu trebuie sa sarim in gatul omului
      ma bucur ca iti place..:D

      Like

  3. eu car dupa mine tot timpul niste Dicarbocalm… inainte avea si ceva pentru ulcer (desi n-am, dar am constatat ca imi face bine cand ma apuca nebunia la stomac…).

    dar asta nu inseamna ca ti-ar fi bune si tie… niste analize complete te-ar ajuta mai mult :). desi probabil le-ai facut deja…

    Like

Leave a Reply

