De ce?

De ce trebuie să ne facem patul după ce ne trezim?

Nu tot acolo ajungem, în pat? şi iar devine un haos total?

Ne sculam din haos, aranjăm haos’ul şi iar îl facem haos.

Chiar nu înţeleg. Mă trezesc , fac patul, sunt plecată toată ziua, ajung acasă, iau cina, mai arunc câte’o privire prin casă şi de la oboseală văd doar un pat moale în 7 culori şi mi’e greu să’i dau toate învelitoarele jos ( care îl fac să arate pe bine pe parcursul zile, dar degeaba arată bine că nu e admirat de nimeni) şi să mă arunc în el.

Deci de ce această activitate!

‘Somnul e cea mai uşoară activitate. Doar închizi ochii şi adormi’-Grey’s Anatomy

8 thoughts on “De ce?

  1. asa ziceam si eu, dar prefer sa strang cat de cat patul – vizual imi da imaginea unei camere pe jumatate in ordine 😉 si ma reconforteaza ideea asta

    serios vorbind tine de sanatate – daca tii ceva pe cearceaf, o patura sau cuvertura, nu se depune praful din camera

    Like

  2. da, dar ultimele studii arata ca e bine sa nu te chinui sa strangi patul prea mult, ca nu se aerisesc asternuturile asa bine.
    eu prefer sa il fac ca si cand m-as culca… arata si ok si se si aeriseste bine 🙂

    Like

    • Nu e vorba ca sunt dezordonata. Imi place sa fac curat dar faza cu fcutul patului ma depaseste!
      Se pune praful, ok il stergi o data pe saptamana
      Mai scapi ceva pe jos dai cu mopul
      Dar patul?il faci ca sa ce? SA fie dezordonat de tine din nou?

      Like

  3. e si asta o chestie.. “de ce?” la mine tine mai mult de starea in care ma aflu dimineata daca am chef sau nu si mai ales ce fac pe timpu zilei daca am de gand sa stau toata ziua acasa e clar ca nu fac patu ca o sa stau cocotat in varfu lui si din cand in cand mai bag cate un somn asa ca depinde.. pana la urma…eu zic ca il facem doar ca sa dam un plus de curatenie camerei si nu cred in prostii de genu ca te imbolnavesti si etc…ca doar nu ti cearsafu pe pat 1 an de zile…ci il schimbi de cel putin 2 ori pe luna asa ca varianta aia pica… infine…deci pana la urma cred ca il facem CA TREBE!!! :-??

    Like

  4. n-am inteles niciodata filmu asta cu facutul patului, si nici n-o sa-l inteleg vreodata, cred k tine mult de “aparenta” si de cum, in paranoia noastra, facem multe de ochii lumii, chiar daca nu exista:)

    Like

Leave a Reply

