What a Hubba Bubba can do!

  Azi după ce îmi termin orele fug repeşor repeşor la căsuţă ,să fac campanie! Ajung, mă apuc de treabă mai chem o colegă să mă ajute , dat fiind că e suntem pe ultima sută de metri trebuie să băgăm foc şi tunete!

     Facem, vorbim, împărţim toate pliantele. Şi la sfârşit când să închid căsuţa BANG o demolez! Nu ştiu cum am reuşit , am reuşit să fac să pice uşa de sus. ‘Pur şi simplu a picat din şuruburi’ i-am spus lui Sorin – the boss- ‘poate nu era fixată cum trebuie’. După nişte minute de râs în hohote. Toată lumea din jur a început să râdă. inclusiv eu, care nu ştiam ce să fac. Sorin mi-a spus s-o pun  cumva că el nu ajunge! Eh.. dar meştera din mine a rezolvat-o!

    Gata, după acest mic accident care a cauzat râsete, mă îndrept către Casa cu Flori unde mă aştepta Alexandra ,să bem o cafă- cafă de care chiar aveam nevoie- nu că nu aş fi băut încă 2 azi! Termin cafa şi mă îndrept către staţie de RATT. Vine şi tramviul cu chiu cu vai -că doar aşa e în România. Opreşte în staţie la 700, unde urcă o mamă cu un băieţel de vreo 6-7 anişori. Când să se închidă uşile cineva aruncă de afară cu o bucată dintr-o portocală în tramvai şi îl nimereşte direct pe băieţel. La lovit în faţă. Pentru câteva fracţiuni nu s-a auzit nimic. Daru apoi a început să plângă, şi să plângă. Mămicuţa lui nu mai ştia cum să-l consoleze, iar mie îmi era milă de el, îl puteam auzi cum spune că îl doare, că doar stătea în faţa mea ! Aşa că mi-am scos pachetul de Hubba Bubba, gumă prezentă la mine tot timpul- şi î-l dau lui cu speranţa că poate poate îl ademenesc să nu mai plângă măcar.Ştiu că copiilor le place Hubba Bubba. Şi a funcţionat. Mi-a zâmbit şi mi-a mulţumit politicos. Dragul de el! 

        Mulţumită şi fericită de fapta mea, mă dau jos şi vad o altă minunăţie. Un moş trecea liniile de tramvai fără se uite în stânga sau dreapta dacă vine ceva  sau dacă măcar era verde la semaforul pentru pietoni. Din stânga tramvai, din dreapta tramvai. Claxoane furioase pe moş, care aleargă printre ele şi scapă cu viaţă. Dar la trecerea de pietoni iar face o boacănă. Trece pe roşu şi maşinile au verde ! Şi mai fac gură când sunt călcaţi. Că tot şoferul e de vină. Dar versurile unei melodii spune atât de bine :”bătrânii ce trec strada în locuri nemarcate, un fel de sport extrem la vârste înaintate”-Vama Veche -Alt Oraş.

   Vă place Hubba Bubba???

 

2 thoughts on “What a Hubba Bubba can do!

Leave a Reply

