Noptiera plină cu ceai, pastile şi suluri de hârtie igienică

  Gata! S-a terminat demult vara în care puteai să papi o îngheţaţă fără să te mai gândeşti că probabil după ce îi gata o să ai dureri de gât, nas înfundat şi o să strănuţi ca un alergic! Gata! S-a terminat cu cât mai puţine haine că mori de cald! Gata! S-au terminat zilele bune, încep alea groaznice.

   La mine deja au început de zilele trecute, când m-am ridicat din pat şi am văzut stele. Şi nu erau stele căzătoare, să îmi pot pune şi eu ca tot omul o dorinţă. Erau stele ce apăreau şi dispăreau, stele din alea care îţi iau toată puterea şi nu te mai poţi ţine pe picioare.

  Nu mi-am dat seama de la ce sunt aceste ameţeli, dar apoi a venit febra, frisoanele, mucozităţiile nazale ce curgeau precum izvorăşte Dunărea din M-ţii Pădurea Neagră. Apoi au urmat zilele din care nu mă mai puteam ridica din pat, zilele în care hibernam toată ziua, zilele în care mă durea nasul şi gâtul, zilele în care strănutam la fiecare 3 secunde, zilele în care trăiam din ciorbă de pastile şi suc de ceai.

  Şi încă mai traiesc zilele alea de coşmar! Toate boliile vin la mine! Îl mai ţineţi minte pe piticul Hapciu din ”Albă ca Zăpada”? No aşa sunt eu! hapciuuuuuuuuuu! alt strănut! Mulţumesc de ‘sănătate’, chiar am nevoie de ea!

Deja nu mai suport să mă îmbrac gros. Oricum blugii ţin de frig,  puloverele de la bunica lu’ nu ştiu cui îmi râşcâie pielea. Parcă trăiesc într-un frigider, sau chiar la Polul Nord, cu toate ceaiuriile mele care devin gheaţă imediat ce sunt înghiţite, şi nu rezolvă durerea mea de amigdale.

  Mi se pare că vorbesc în pungă şi nimeni nu mă aude, şi am să le dau punga să asculte ce am de spus.

  Sunt irascibilă,nu suport nimic şi pe nimeni, nu-mi găsesc locul, pisica vecinului e dintr-o dată extrem de gălăcioasă, nu mai suport sunetul maşiniilor, bag tutun la greu -cine mai îşi bate capul că s-au scumpit ţigăriile când am lipsă de memorie şi uit complet că tocmai am stins ţigara acum 2 secunde şi îmi aprind alta?

  Sunt bolnavă, la pat, în carantinăăăă, nesuportabilă, comentez mult, nimic nu e cum trebuie, nimic nu îmi comvine

  Pe scrut sunt gripată oficial. Vrea careva un autograf?

  Hapciuuu!

6 thoughts on “Noptiera plină cu ceai, pastile şi suluri de hârtie igienică

  1. Iubire tre’ sa lamurim unele chestii 😉
    1. Nu toate bolile vin la tine
    2. Esti irascibila dar ma suporti pe mine 😀
    3. Lasa pastilele si da-o pe naturiste;)
    4. Ai inceput sa dai autografe??? Deci esti un star si mai ziceai de mine mai de mult :))
    Sa imi fi cuminte :*:*:*

    Like

    • Dragoste da tre’:
      1.DA in seara asta am aflat ca nu toate bolile vin la mine:))
      2.Pe tine te suport oricand, si cand te car in pat beat
      3.Naturistele le astept de la tine
      4. Pai iubire daca tu esti un star, nu automat sunt si eu?:))chiar am uitat de perioada aia cand te cicaleam la cap:))
      Hai ca sunt cuminte!:*:*

      Like

Leave a Reply

