Leapşă din Cărtureşti- viitorul sună bine

Hmm, Cărtureşti? Hai să-mi dau să văd ce iese. Am incredere în Ea !

1.La ce e bună arta?

  Se ascund ciudaţii în artă şi se cred artişti! dar cum spunea zeul din Zuma :”faptul că alţii te cred un ciudat, asta nu înseamnă că eşti un artist!”

2.Când ai murit ultima dată?

Ieri

3.Crezi că ai o soartă de invidiat?

Probabil că da, de cei care mă cunosc superficial, cu siguranţă NOT de cei care mă cunosc!

Un tip mi-a spus cândva ”Dacă nu te cunoşteam puteam să jur că eşti cea mai fericită”

4.Ce urăsc cel mai mult?

Minciuna, superficialitea, snobismul etc

5. Ce te deosebeşte de ceilalţi?

Zâmbetul larg, nebunia, faptul că sunt împiedicată, mă lovesc tot timpul şi plus neîndemânatică

6.Unde sunt visele din copilărie?

Tot acolo

7.De ce te mai trezeşti dimineţa?

Că mă trezeşte porcul din loonie tunes cu ”ĂĂ ĂĂ that’s all folks”-alarma de la 6.30

8.Fericirea pe care mi-o visez?

Rămâne în vise

9.Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere?

Tupeul nesimţit- ală e un defect?

10.Eroii mei preferaţi din viaţa reală?

 Tata, Oskar Sigurdsson

 11.Eoinele mele preferate din literatură?

errmmm, next?

12.Care e partea ta cea mai fragilă?

Sufletul

13.Ce ţi-ar plăcea să primeşti de ziua ta?

Fericirea din vise!

14.Ce sunet îţi place cel mai mult?

Aroma cafelei dansând

15.Care e cuvântul favorit?

Viitor

16. De unde vii?

De pe tărâmul viselor

17.Cum ai vrea să te întorci?

Fericită

   O pasez la Raka şi Aandra bine şi la Cristi

2 thoughts on “Leapşă din Cărtureşti- viitorul sună bine

  1. 1)Sa te bucure.
    2)Azi. Si nu numai o data.
    3)E soarta mea :)) spunea o manea :)) asa cum o am,e a mea..si cel putin eu sper ca e de invidiat.pe parti macar,daca nu in totalitate.
    4)Prefacatoria. Prostia. Invidia,ca tot pomeneai de ea mai sus. Dar cel mai mult urasc oamenii absurzi.
    5)Faptul ca spun ce gandesc? 🙂 dunno. 🙂
    6)In inima mea.
    7)S-o iau de la capat. Si sa ma bucur de toti din jurul meu,dar sa si invat din greseli.
    8)Pana la urma o sa fie realitate. Daca nu este deja. 🙂
    9)Mi-ar placea sa am o voce frumoasa,sa pot sa cant.
    10)Mami si Cata.
    11)Pas!:))
    12)Idem.
    13)Habar nu am.
    14) –
    15)Prietenie.
    16)De unde totul este frumos.
    17)Implinita.

    Like

Leave a Reply

