2 în 1- Spiritul Crăciunului & MiniClubul de Joc

 Astâzi sau ieri, că totuşi având în vedere că e ora 3:33 am, dar cum mâine e abia când te trezeşti, deci azi mai devreme, am fost prezeţi în Irish Pub cu motivul de a strânge bani pentru Spiritul Crăciunului (1). Ajung şi eu pe la 20:30, deşi întălnirea era la ora 20:00 şi erau prezenţi doar Crinutza , Horia şi Richie. (Comand al 4-lea cappuccino pe ziua de azi). Vorbim, râdem şi peste puţin timp apare şi Rob  cu minunatul joc UNO (2), crezând că apare şi Tomata, care din păcate nu a apărut. Pana mea, deja 5 persoane cu UNO în faţă, greu de rezistat tentaţiei, aşa că ne dăm UNO? Ne dăm ,evident. După vreo 4 ture oficiale şi 2 de încălzire, apare şi Raka , ispitit de noi se bagă şi el la joc. Rădem de ne prăpădim, iar după alte 4 ture apare şi Mihai- care urmăreşte TM 99 Blog de ceva vreme, dar astăzi a fost prima oară când a dat ochii cu bloggosfera (sau doar o parte) Timiţoarei. Nu e blogless, dar nu mai ţin minte exact pe ce scrie ( aşa că aştept un link ). Frumos din partea lui că a participat din prima la donaţie.

   Şi pe dânsul îl ispitim, îi explicăm jocul şi ne dăm din nou. Mirific. Din păcate Crinutza ne părăseşte, dar îl locul apare Nebuloasa . Raul, şi el prezent, dar doar pe post de comentator.

   Ne aprindem şi mai tare în joc. Pasăm, dăm, umflăm cărţi, facem greşeli- mai umflăm cărţi,stăm ture, schimbăm direcţia şi uite aşa trece timpul. Pleacă Mihai, Nebuloasa şi Raul.

   Dar jocul rămâne în picioare cu  5 jucători. Fantastic, mirific, nemaipomenit. Nu mai ştiu: ne umflăm de râs sau de cărţi?

   Rămânem 4: eu, Rob , Raka , Horia. Şi încă ne jucăm. Nu e tocmai plăcut să fi singura fată între 3 băieţi- fac mişto de tine!!!, dar fiecare m-a ajutat în felul lui-deci mulţam fain băieţiilor!

   Devine intens, domle. Nu ne putem abţine de la joc. Rândem cu lacrimi, numai putem respira, ne doare şi burta de la atâta râs. Sorin sau Florin, cum l-o chema pe chelner vine să ne ia nota, la care Horia grăieşte: ”Nu cred că mai putem sta mult”. La care noi miraţi, într-o singră voce:” De ce?”. şi ne ridicăm capetele, ne uităm în jur şi da suntem ultimii clienţi şi da deja toate scaunele sunt ridicate pe mese. Ooops! Holly Shit, dat cât e ceasul? de la 9 pm pâna la 2 am jucăm întruna UNO, fără oprire- doar pauza de eliberarea lichiudului acumulat pe parcursul jocului. Horia nu se lasă mai prejos şi calculează scoruriile pentru un total final. Bineînţeles el câştigă cu cele mai puţine puncte-267, iar eu pierd cu cele mai multe-610. Raka  ză începătorul pe locul 2 cu 372, iar Rob  pe 3 cu 411.

   Hai bre să îi lăsăm pe oameni să meargă şi ei acasă, aşa că ne înfofolim să o tăiem şi noi spre căşi. Fiindcă nu am somn, Rob se oferă să mă plimbe cu maşina, în caz că poate poate mă ia şi pe mine somnul. Şi cum e el aşa băiat de treabă, mă duce să văd centura, de care atâta i-am vorbit şi înebunit că vreau să o văd. Dap e mare şi mişto centura.

   Ajung acasă, într-un final şi logic că nu am somn.

  End of Entry

   P.S Pentru cei care nu sunt bloggeri şi totuşi citesc aberaţiile mele şi vor să participe şi ei la Spiritul Crăciunului  cu donaţii, hăinuţe, cărţi, jucări , îmi puteţi scrie pe focdeganduri@gmail.com

   P.S scoruriile!

Part 1

 

 

Part 2

 

 

The End

9 thoughts on “2 în 1- Spiritul Crăciunului & MiniClubul de Joc

    • eh, pai da cam umbla ca isi cauta stapana!!
      da si noi multumim ca l-ai uitat sambata la Rob!
      Pai era seara cu cheta la Richie, si eu una am sunat pe cine am apucat!
      Dar data viitoare te asteptaaaam!!!

      Like

Leave a Reply

