Cu şi despre muieri

   ”Intuiţia feminină este rezultatul a milioane de ani în care femeile nu au gândit’.’- Rupert Hughes – damn!! chiar aşa?

   ”Chiar dacă bărbaţii ar putea să înţeleagă femeile, tot nu le-ar veni să creadă.” – AW Brown – matematica şi femeiile greu de înţeles? hmmm

   ”Iniţial a fost o lume a bărbaţilor. Apoi, a apărut Eva’.’ – Richard Amour –  hai măi că Ei ştiu că fără noi le-ar fi lumea tristă

   ”Un misogin este un bărbat care urăşte femeile la fel de mult pe cât se urăsc ele între ele.” – HL Mencken – 😀 no comment

   ”O femeie care îţi spune vârsta reală este fie prea tânără pentru a avea ceva de pierdut, fie că e prea bătrână pentru a avea ceva de câştigat din asta. – Proverb chinezesc- 18 ani? deci?

   ”Mai degrabă aş putea să împac întreaga Europa, decât două femei.” – Ludovic al XIV-lea – deci stai aşa, a împacat sau nu Europa?

   ”Atâta timp cât o femeie poate să arate cu 10 ani ami tânără decât fiica ei, ea este perfect mulţumită.” – Oscar Wilde – ce nasol de fiică

   ”În spatele oricărui bărbat de succes, se află o femeie, iar în spatele ei se află soţia bărbatului. – Groucho Marx –

   ” Nu am mai vorbit cu nevasta mea de ani de zile. Nu am vrut să o întrerup.” – Rodnez Dangerfield – hahaha tare omu’

   ”Am avut ghinion în ambele căsnicii. Prima nevastă m-a părăsit, iar a doua nu m-a părăsit’.’ – Partick Murray

   ” Unul dintre cele mai dificile lucruri este să convingi o femeie că până şi chilipirurile costă. – Edgar Watson Howe

   ”Nevasta mea este un obiect sexual. De fiecare dată când cer sex, ea obiecteză” – Les Dawson

   ”Un psihiatru este o persoană care îţi pune multe întrebări contra cost, întrebări pe care nevasta le pune pe gratis.” – Joey Adams

   ”O femeie ştie că poartă rochia perfectă atunci când bărbatul ei vrea să i-o dea jos.” – Robert Paul

   ”Cele mai multe femei îşi propun să schimbe un bărbat, dar în momentul în care îl schimbă, nu-l mai plac” – Marlene Dietrich

   ”Femeile ne-au făcut să pierdem Raiul, dar îl regăsim de multe ori în braţele lor.” – De Finod

   ” Dacă iubirea este răspunsul, puteţi să repetaţi întrebarea?” – Lilz Tomlin

 

 

    Părerea ta despre muieri?

2 thoughts on “Cu şi despre muieri

  1. deci eu m-am amuzat foarte tare :)) o parte din vorbe mi se par aberatii, o parte mi se par ultra-reale (patit fiind) si restul pur si simplu-mi pun un zambet pe buze

    da’ fara voi, intr-adevar, nu merge… si cu toate ciudateniile voastre, sunteti simpatice si eu unu’ n-as vrea sa ma gandesc cum ar fi o lume fara voi 😉

    Like

Leave a Reply

