Am fost la colindat!

După cum ştiţi azi am fost la colindat , după o lună de strâns fonduri, cumpărături şi repetiţii am ajuns azi la Centrul de Readaptare şi Reabilitare Psihosocială unde ne aşteptau în jur de 20 de copilaşi. Ne-am adunat în jur de 20 de ‘colindători cu bloguri’, am adus cu noi cumpărăturile , hăinuţele, jucării şi s-au bucurat şi de ceva cărţi. A fost un sentiment chiar plăcut când am intrat înăuntru şi i-am văzut cum ne aşteptă nerăbdători. Ne-au şi aplaudat după fiecare colind, şi au fost trei. Nu au râs de noi, chiar daca am mai greşit la cântat pe ‘ici pe ‘colo. Chiar dacă la început au fost cuprinşi de ruşine, în scurt timp s-au dezgheţat şi nu s-au lăsat mai prejos decât noi şi ne-au colindat, aşa cum doar copii ştiu s-o facă. Oricâte repetiţii ar face un adult, tot la colindul unui copil mi se face pielea de găină. La un moment dat, cred că cel mai mic băiat a vrut să spună o poezie, a făcut un pas în faţă şi a recitat foarte frumos. Mi-a înmuiat inima. Aş fi vrut să putem face mai mult pentru ei. Dar din păcate, am făcut tot ce ne-a stat în putinţă. Chiar s-au bucurat foarte mult.

Alături de noi s-au alăturat şi cei de la  echipa KFC, care le-a oferit copiilor minunatele lor bucate. Îmi place să văd că oamenii chiar participă la astfel de everimente şi nu se gândesc doar la ei, măcar în perioada Crăciunului. Şi chiar mă bucur că intenţia a ajuns mai departe de blogosferă. Acei copii merită mult mai mult de la viaţă, nu doar abandonare şi ignorare. Cu siguranţă noi  nu vom simţi nicioadată ce simt ei, ce e în mintea lor, cât de mult suferă, cât de mult arată că suferă. În acest Centru erau doar în jur de 20, dar sunt n centre , şi n copii care sunt în situaţia lor şi nu fac parte din nici un centru. Şi mi se rupe sufletul, când îi văd pe stradă. Aş vrea să pot să fac ceva pentru ei, dar din păcate nu pot.

Ieri, după ce am plecat de acolo, ne-a îndreptat spre Mall să păpăm ceva, iar apoi fiecare pe drumul lui, probabil la un pui de somn, să se pregătească pentru Aniversarea de mai târziu. Iar eu înainte să adorm, mă tot bătea un gând. Centrul acela e prin zona unde merg la şcoală, şi mă gândeam că pot să îmi sacrific 2 ore pe săptămână să merg la acei copii, să fac diferite activităţi cu ei, sau pur şi simplu să vorbim, să râdem. Să se simtă puţin mai bine. Să uite de lumea rece şi rea de afară. Şi chiar sunt foarte entuziasmată  cu idea asta. Sper să şi iasă bine, sau să pot să fac asta. Probabil după Anul Nou am să iau legătura cu Centrul şi să văd ce pot face. Aşa că ţineţi-mi pumnii. Sunt copii minunaţi, şi sunt sigură că fiecare din ei au ceva special,  ceva ce poate le place să facă, dar nu au descoperit.

Până atunci puteţi să vedeţi ceva poze cu acţiunea noastră la Tomata cu scufiţă .

9 thoughts on “Am fost la colindat!

  1. Asta DA un fel de-a raspandi spiritul Craciunului,chiar si la cei mai putin fericiti! Bravo tie! Nu mi te inchipuiam asa,dar asta din cauza ca nu am reusit sa ne cunoastem mai bine. Ma bucur ca te-am cunoscut,si te felicit ca ii faci fericiti si pe altii. Te pup si..o rasplata o sa vina la tine cu siguranta,pt ca meriti! Te pup dulce,dulce..esti un sufletel darnic!!>:D<

    Like

  2. Pingback: Va dorim un 2010 de bun gust! « Blog KFC

Leave a Reply

