Azi

Azi mă trezesc cu gândul la el

Azi mă sărută să mă dezmeticesc

Azi am început ziua cu imaginea lui zâmbind în gândul meu

Azi mă simt frumoasă

Azi mă îmbrac de sărbătoare-fără nici un motiv

Azi mă simt împlinită

Azi fac cumpărături

Azi nu mă enervează nimeni şi nimic

Azi zâmbesc din plin

Azi el mă sărută să iasă soarele

Azi până şi soarele îmi zâmbeşte

Azi el îmi zâmbeşte din gânduri

Azi inima mea bate accelerat

Azi ador aroma cafelei dansând

Azi cuceresc lumea pentru cel ales

Azi dansez şi îi simt repiraţia

Azi el îmi poartă poartă parfumul în piele

Azi mi-e dor de el

Azi eu şi el suntem o minune

Azi sunt cea mai fericită

Azi mă ţine în braţe şi îmi urează ‘Noapte bună iubita’

4 thoughts on “Azi

Leave a Reply

