Lista de dorințe pentru 2010

  •  
    •  
        Lista pentru 2010:
  • Să iau bacul
  • Să fiu mai economă
  • Să îmi fac un tatuaj
  • Să mă înscriu la facultate
  • Să îmi organizez timpul mai bine
  • Să am mai multă încredere în mine
  • Să nu mai cred că tot ce zboară se mânâncă
  • Să îmi iau un câine, eventual şi o broască ţestoasă( dacă nu o primesc cadou;))
  • Să o iau mai uşor cu nervii, nu vreau riduri prea devreme
  • Să am mai multă grijă de sănătate, gen când trebuie să mă duc la doctor să mă duc, să nu aştept că se vindecă de la sine şi când ajung la doctor să fie grav
  • Să mă fac bine
  • Să îmi ocup timpul cu mai multe chestii
  • Să nu mai fiu împiedicată, neîndemânatică, să nu mă mai lovesc
  • Să fac mai bine diferenţa între oamenii care îmi vor bine şi cei care nu
  • Să nu mai fiu atât de credulă
  • Să nu îmi irosesc încrederea în cine nu merită
  • Să nu mă oprească nimic şi nimeni
  • Să nu mă doboare nimeni şi nimic
  • Să nu încetez să zâmbesc
  • Să ajut cât pot eu de mult
  • Să mă pun pe mine prima apoi pe restul
  • Să fac o descoperire
  • Să termin şcoala, fără vizite la psiholog, fără să omor pe vreun profesor sau chiar pe director
  • Să nu regret nimic din ce am făcut, mai ales dacă acel lucru m-a făcut să râd
  • Să merg la Szighet Festival
  • Să fiu mai indiferentă, să nu mă afecteze chiar toate lucrurile
  • Să fac alpinism
  • Să mă dau cu paraşuta
  • Să merg la cursul ăla de căţărat pereţii
  • Să iubesc viaţa aşa cum este ea
  • Să merg în Cluj, Iaşi Sibiu ( şi mai sunt)
  • Să învăţ să schiez
  • În mare parte să fiu aşa cum sunt eu, doar cu miciile schimbări
 
    Sper ca la sfârşitul anului, majoritatea liniuţelor să fie încercuie cu *Done*, sau măcar în proporţie de 70%.
3 thoughts on “Lista de dorințe pentru 2010

Leave a Reply

