Cu dedicaţie

Te  uiţi la mine din colţul acela şi râzi, dar nu e nimic de râs. Nu înţeleg de ce ţi se pare că glumesc. Ai nişte idei absurde, nici măcar tu nu te înţelegi, nici tu nu desciferezi  ce vrei să spui, şi aştepţi ca alţi să o facă? Sincer?, îţi baţi joc singur de tine. Degeaba stai acolo, pitit să nu te vadă acum nimeni, tot nu o să-mi schimb părerea despre tine.

Chiar aşa, cine crezi că te mai crede? Că azi spui ceva şi mâine spui altceva, e o nebunie totală ce faci tu, dar sincer chiar nu-mi pasă că te afunzi în propria mocirlă. Mai tu chiar nu vezi? Nu vezi că te duci pe râpă, te crezi cel mai deştept dar de fapt nu eşti un nimeni, nici măcar nu poţi să gândeşti, iar când o faci , o faci prost!

Te-ai gândit aşa, vreodată, de fapt la ce eşti tu bun? La aruncat vorbe în vânt? La a încurca lumea? La aţi pudra bine ambele feţe pe care le ai? Să nu se vadă vreun rid, sau să nu se observe că chiar ai mai multe feţe. Chiar numai la asta? Iar eu ca o proastă te-am crezut, am crezut că îmi vrei bine, şi tu ce ai făcut?

Nu ai făcut nimic, făceai ceva de mămăligă la suprafaţă, ca mai apoi s-o faci de toată ruşinea. Şi ce credeai că câştigi din asta? Credeai că îmi strici mie reputaţia? Well ca să ştii, pentru cultura ta generală, dacă ştii ce înseamnă şi doar în caz că ai aşa ceva, mai mult ţie ţi-ai făcut rău. Eu am rămas intactă. Sorry for you, dar vezi când nu ai cap? Şi faci aşa lucruile fără cap şi GOD  greşite sunt căile omului fără cap.

Şi pe lângă toate aştea tu te mai crezi mare şi tare şi nimeni nu e ca tine, când tu eşti un amârât care inspiră milă. Te crezi deştept, dar înţelepciunea ta se bazează pe minciună şi nimic mai mult. Măcar de ai ştii ceva! Nu te doare aşa puţin gura de la câte vorbe arunci în vânt? Ştii, cuvintele au o valoarea prea mare pentru a fii aruncate ,aşa cum o faci tu şi mai ales de la o persoana ca tine.

Get a life dude, şi nu te mai da cine nu eşti, mai bine recunoaşte ceea ce eşti şi încearcă să devii cineva!!! Sau dă-ţi-n vene, poate asta te face mai fericit!!! Nu mai avem nevoie de încă un erou inapt!

Punct!

2 thoughts on “Cu dedicaţie

Leave a Reply

