RATT’ul şi sistemul lor de căcat!

După o pauză de 3 săptămâni, merg şi eu la şcoală ca tot elevul. Şi ce mai pauză! Plină de dezmăţ şi iureş! Bineînţeles că programul meu s-a dat peste cap. Acum trebuie să mă trezesc la 6.30 am, oră la care mă duceam la somn, în vremurile bune. Ok, încep şcoala, luni, din plin cu teste,lecţi lungi etc.

Dar azi nu mă leg de şcoală, ci de cum am ajuns eu la şcoală. După ce m-am luptat cu plapuma, am adormit într-un final pe la 5 am şi la 6.51 îmi făceam cafeaua. Mă gătesc eu de şcoală, fain frumos, bla bla, sunt ajunsă în staţia de tramvai.  E plină!!! Ok va fi groaznic de înghesuială şi nici loc de aruncat un ac. Aştept să vină al meu tramvai să mă ducă către ‘iubita’ mea şcoală, dar nu vine ! Ba! uite-l cum vine. E 10le. E al meu! Perfect, ajung la şcoală la timp, prima oră fiind Pneumatologie. Dar surpriză! Vine plin, se urcă lumea, se înghesuie, se lovesc, se împing doar să urce unde nu au loc, evident!

Ok, mă dau bătută, nu am loc, nu urc în el, având în vedere că pleacă cu uşile deschise. Vine 4. e ok şi ăsta, îl schimb în P-ţa 700. Probabil va fi mai lejer, având două vagoane. Ceeee? E full şi el. Iar acelaşi episod cu oameni împingându-se, parcă e acelaşi film vechi pe repeat. Mă dau a doua oară bătută, clar nu ajung la prima oră.

Dar spre surprinderea mea, vine alt 10. Cu chiu cu vai, mă chituiesc şi eu prin mulţimea grăbită la muci, la şcoli etc. ( Sau printre moşi şi babe, care au chef de plimbare la 7 dimineaţa- păi, cu tot respectul, d’lor dacă aveţi chef de plimbare luaţi-o cu pejosul).

 Greu d’le poţi respira. Şi la câteva staţii controlorii (preaiubiţii de ei). Oh the Joy! Păi cu aparatele ultra-moderne, poţi composta biletul doar la primul de lângă vatman, restul (2) sunt pentru validarea (abonamentului) cardului. Unde naiba să mai urce şi ei? Vor să strige în gura mare ‘ Cine nu are bilet, mâna sus!’ Lăcomia asta ce face din om!!! Bineînţele unde am coborât eu, au coborât toţi.

Deci conluzia:  RATT’ul e de toată ruşinea! Adică noi nu avem destul tramvaie, dar avem compostoare pe touchscreen. Pentru ce d’le ai pus touchscreen în tramvaie mai vechi ca tine, când lumea habar nu are ce e aia touchscreen.

Adică să vadă lumea cât de moderni suntem? Vai şi amar. În loc să cheltui banii ăia cu cap, care au fost destui, să mai iei tramvaie. Că de alea duceam lipsă, plus că celelate compostoare erau bune.

Când eşti prins în trafic cu maşina, înjuri şi-ţi spui că mai bine mergeai cu un mijloc de transport în comun; când circului cu ele, îţi faci cruce de cât de căcat e sistemul nostru. Mi-e ruşine, mi-e milă, mi-e tot ce vrei tu, dar numa bine nu mi-e d’le cu sistemul tău cu tot.

Avem ultimele semne de circulaţie, dar şosele de toată jena.

Avem sistem, dar îl avem degeaba.

Avem oameni, păcat că sunt fără neuroni.
One thought on “RATT’ul şi sistemul lor de căcat!

Leave a Reply

