Chestii,trestii ciudate în nr. de 10

Ok, după o pauză de depresie mă reapuc să scriu pe blog, şi încep cu lepşele cu care sunt datoare! Prima e de la Dora cu chestii ciudate despre mine în număr de zece. Păi eu ar trebui să scriu 10 chestii normale la mine, că sunt o ciudată de sus până jos.

Deci, spatele drept, pieptul-n faţă şi ochii pe blog!

I.Aspect fizic:

1. urăsc rutina şi ador schimbările, de aia nu ai să mă vezi cu aceaşi nuanţă de păr toată viaţa mea; mai mult de un an de zile nu suport să  am aceaşi culoare la păr;

2. îmi place să mă îmbrac zanga, să nu se potrivească nimic pe mine, gen rochiţă cu bascheţi în picioare; dar am momente când mă îmbrac destul de elegant de nici eu nu mă recunosc;

3. am o fabrică de încălţămite, de aş putea face o tonă de ciorbă pe ele pentru cantina săracilor; de la balerini, sădăluţe la adidasi, mai puţin tocuri;

4. îmi plac, ador mai bine spus, cerceii, gablonţurile şi tot ce tine de accesori; şi pe ele aş puta face zeamă;

II. Life Facts:

5. sunt o împiedicată, mă lovesc tot timpul şi sunt neîndemânatică;

6. am răbdare în chichineţe, dar nu am rădbdare cu lucurile importante;

7. ascult muzică destul de violentă pentru o fată ”inocentă”;

8. am ceva cu păpuşile de porţelan; am o colecţie de aproximativ 30-40 de păpuşi de diferite mărimi, am chiar şi certificate de autenticitate la unele;

9. îmi plac broscuţele ţestoase;

10. îmi place alpinismul, căţăratul, şi înainte să mor vreau să sar cu paraşuta şi să fac bungee jumping;

—To be continued—

Dau ştafeta la Daniel Sima şi puţin mai departe la Cristi.

2 thoughts on “Chestii,trestii ciudate în nr. de 10

  1. Pingback: Tweets that mention Chestii,trestii ciudate în nr. de 10 « Nicoletta -- Topsy.com

Leave a Reply

