A fost și s-a terminat – Hobo Sapiens

Orele 21.40 ajung în fața SetUp-ului, ușa închisă, nicidecum să intrăm așa că am mers la chioșcorobeta de lângă, eu cu o amică, să bem o bere. Bere al nabii de rece, dar ce vroiai să facem, având în vedere că nu mai ajunsese nimeni acolo.

Într-un final, se deschide marea ușă de la SetUp, plătim biletul, dăm mâna pentru obijnuita brățară. Mie îmi plac brățările alea, am și colecție ( dacă o mai găsesc). Deobicei se pun dacă plătești intrare. Oricum nu înțeleg de ce și stampila. Ori Ori. În fine, nu am chef să îmi fac nervi, sau să comentez, doar am venit să îi văd pe băieții de la Hobo Sapiens, în special pe Ovi.

Bineînțeles, după cum a remarcat toată lumea, concertul a început cu mult după ora programată, dar nu înțeleg de ce atâta gură. Se întâmplă și la case mai mari. Plus ce vroiai să înceapă cu 6 persoane în sală? Să fim serioși. I mean WTF, toți am așteptat concertul, adică de fapt să îl auzim pe Ovi live. Câți dintre voi mergeați la concert daca nu era Ovi? Așa că pliscu mic. 🙂

Am fost foarte uimită când l-am văzut pe Dani ( fostul basist al trupei) prezent la concert.:) Motivele nu trebuia neapărat sa fie publicate, dar am fost happy că l-am văzut.

Bun, concertul a început. Ovi în toată spendoarea lui e pe scenă. Publicul începe să țipe, să strige numele artiștilor de pe scenă, lumea dansează, țopăie. Muzică bună.

Eu am dat din cap, am dansat, am râs, m-am simțit bine, pentru 1 h și ceva pur și simplu am simțit că plutesc, că sunt doar eu acolo, că nimeni nu vede, că nimeni nu mă judecă, că pot să îmi fac de cap fără ca cineva să comenteze. Aș fi fost în stare să stau în fața scenei și să dansez toată noaptea, fără să mă opresc. M-am simțit liberă.

”Dragă Ovi,

Mulțumesc mult pentru concertul de vineri seara. Ai fost de minune.”

 Concertul a fost atât de superb, încât publicul vroia  tot mai mult. Ca pe un drog! Dan și Serj au făcut show de show!! Era și culmea să nu 😛

 AfterParty a urmat în Garaj PinkFreud. Unde ne-am simțit și acolo excelent. E un loc simplu, cochet, primitor, cu tot felul de chestii-până și o păpușă de porțelan au acolo.Am dansat, am băut, am făcut poze. Sinceră să fiu eu habar nu am de unde au apărut atâtea cravate, dar important că au fost acolo.

– Păreri și poze la Raka, Nebuloasa, Corina, Crinuța, Bloo, Tion, Timisoreni.ro

P.S mă dor tăte!!!

3 thoughts on “A fost și s-a terminat – Hobo Sapiens

  1. Pingback: uberVU - social comments

Leave a Reply

