Dear Diary

„Ăsta e ultimul tango”!

Gata, vreau o pauză. Am prea multe chestii în cap, prea puțin timp, multe de făcut și nu vreau să te simți neglijat, așa că mai bine e să plec,  te părăsesc, probabil așa amândoi ne refreshuim! Nu vreau să suferi, deși probabil mie îmi vei lipsi destul de mult, dar altă soluție nu am, momentan.

Știi bine că nu e loc mai bun când mă simt dezorientată, decât lângă tine. Am ochii roșii, mă pregătesc să-i închid, angajață în lupte-n care singură nu am cum să-nving!

Dar mă voi întoace!!!

GoodBye my lover!!!

Post dedicat blogului meu!!!
4 thoughts on “Dear Diary

  1. Mno, mai, da’ ce-i cu supararea asta asa de hotarata? 🙂 Sper sa te-ntorci reede cu forte proaspete si chef de butonat 😉
    Si poate atunci o sa actualizezi si tu linku, draga, ca m-am mutat pe wordpress ca oamenii botezati 😛

    Like

Leave a Reply

