I’m a freak (part 2 )

Eu sunt mai ciudată din mai multe puncte de  vedere. Dar unele chiar mă fac şi mai specială, cum ar fi faptul că mă împiedic mai tot timpul, chiar şi pe drumul drept. Nu înţeleg d’le cum de păţesc aşa ceva. Şi nu o dată sau de două ori, ci tot timpul, mă lovesc, mă împiedic, scap ceva din mână.

În momentul de faţă am ambii genunchi accidentaţi, machiaţi cu nişte vânătăi cât casa, şi colac peste pupăză tocmai mi-am sclântit-luxat piciorul. Cum? Pur şi simplu mergeam pe stradă când deodată am călcat foarte strâmb. În primele minute am râs de nu am mai putut şi încercam să ignor durerea, crezând că e ceva trecător, dar cu fiecare pas pe care îl făceam durerea devenea tot mai intensă. Până când  nu am mai putut să calc deloc pe el.

Am parcurs un drum în aprox. 1 h, drum pe care în mod obijnuit îl fac în maxim 20 de minute. Mai făceam pauze de ţigară şi la un moment dat am vrut să arunc bricheta la gunoi ( chestie mai mult ca obijnuită la mine- să arunc lucruri folositoare la  gunoi şi apoi să întind mâna după ele, dacă sunt la mine în gunoi ).

Ajung într-un târziu acasă, cu chiu cu vai şi trebuie să îi mulţumesc lui Alin că a avut răbdare cu mine tot drumul!

Sper ca în următoarele zilele să nu mai fac nici o faptă de ‘admirat’.

One thought on “I’m a freak (part 2 )

  1. off..impiedicata mica:)) sper sa te faci bine repede..desi daca stau bine sa ma gandesc,poate asta o sa te tina in casa si o sa scrii multe chestii interesante aici:D pe care noi o sa le citim cu atata placere.. te pup:*

    Like

Leave a Reply

