De ce viaţa mea e bestială?

A scris Ovi un post minunat, care a fost inpiraţie pentru multă lume, în special pentru mine. Şi m-am minunat să citesc că lumea mai poate ridica un steag şi să urle că viaţa lor e bestială, şi cu bune şi cu rele.

Viaţa mea e bestială de când am dat cu piciorul pentru prima dată în burtica lu’ mama, de la prima bătaie a inimii, de la primul urlet, de când m-a luat tata în braţe pentru prima oară.

Pentru că stau pe balcon, scriu acest post minunat, iar razele soarelui îmi mângâie obrajii coloraţi de el.

Pentru că ochii mei strălucesc şi mă bucur de la cel mai mare până la cel mai mărunt lucru pe care îl întâlnesc.

Pentru că mă pot scălda vara în mare, iar iarna îmi desenează floricele pe geam.

Pentru că sunt înconjurată de oameni minunaţi, iar prietenii mă sună şi în toiul nopţii şi stăm la giuvănit până dimineaţă.

Pentru că atunci când sunt supărată, am umeri pe care să-mi vărs lacrimile, iar atunci când ceva nu-mi iese, dau drumul la muzică şi dansez.

Pentru că pot să ajut şi sunt ajutată.

Pentru că sunt femeie şi mă pot bucura de tot prilejiul de a fi femeie.

Pentru că sunt copil şi  copil voi rămăne tot restul vieţii.

Pentru că în celălalt capăt al oraşului sunt mereu aşteptată cu braţele deschise şi un cappuccino.

Pentru că am vise şi rând pe rând mi se îndeplinesc, dacă nu visez mai departe.

Pentru că sunt eu şi nu ma voi schimba pentru nimeni.

Pentru că am învăţat că după orice vale vine un munte, că după orice noapte soarele răsare, că pentru a cunoşte gustul dulcelui trebuie să dai prima dată de amar.

Pentru că sunt iubită.

Pentru că AM VOIE să râd.Să sper.Să visez.Să încerc.Să învăţ.Să evoluez.Să am o şansă.Să mă exprim.Să lupt.Să muncesc.Să mulţumesc.Să-mi cer iertare.Să citesc.Să urlu.Să mă tem.Să plâng. Să cer ajutor.Să ajut pe alţii.Să mă uit în gol.Să mângâi.Să sărut.Să iubesc.Să zgârii.Să muşc.Să ating.Să înot.Să fac o poză.Să o dau în bară. Să eşuez. Să mă las citită. Să am forţă.Să mă ridic din nou.Să învăţ din greşeli.Să învăţ un vers.Să alerg. Să admir. Să savurez.Să dansez.Să-mi pun căştile şi să dau la maxim.Să mă joc.Să mă uit în gol strivind o lacrimă între pleoape.

Pentru că eu sunt excepţională şi îmi desenez viaţa aşa cum vreau eu.

 

5 thoughts on “De ce viaţa mea e bestială?

  1. Pingback: Vieţile voastre bestiale – Ovidiu Sîrb

  2. Pff! Tare! E debordant optimismul tau! E frumos tare sa fii adolescent, si e si mai frumos sa ti mentii caracteristicile astea, in timp! Keep it like this! >:D<

    Like

Leave a Reply

