I’m a freak (part 3)

De când mă ştiu, eu îmi schimb stările de la clipă la alta. Dacă ceva nu-mi convine, imediat, trec la altă postură. Sau acum sunt extrem de fericită şi binedispusă, iar în secunda următoare mă poţi găsi în cea mai jalnică stare. Nu ştiu de ce, am încercat să îmi dau seama dar nu mi-a reuşit.

Şi ce s-a întâmplat în seara asta nu e nimic nou, dar abia azi mi-am dat seama, că totuşi e argument important in calitatea sau dezavantajul de a fi o freak!

Păi de ce? Azi, fiind sâmbătă, m-am gândit toată ziua dacă ies sau nu. Totuşi e sâmbătă, toată ziua am facut ordine, curat, m-am învârtit prin casă, deci seara mă relaxez prin ieşit la dat din buci. Seara vine, eu nu am chef să ies, eh nu ar fi prima sâmbătă în care stau acasă pe motiv că duc lipsă de chef, dar m-a convins un prieten totuşi să merg în Setup la Suie. S-a chinuit băiatul ceva timp, dar într-un final am acceptat şi urma să ne vedem direct acolo, având în vedere că stăm în zone diferite, nu avea rost să ne întâlnim cine ştie pe unde, că oricum zonele nu se intersectau decât la Setup.

Mă chinui eu să decid în ce mă îmbrac ( ca orice muiere), mă aranjez, nu-mi place cum stă părul, una alta, mai trece ceva timp şi tipul respectiv deja ajunge la locul întâlnirii, dar eu ….. eu pur si simplu stau acum cu jucăria în braţe, îmbrăcată şi încălţată, dar nu mai merg niciunde. Pur şi simplu nu mai am chef! Şi acum trebuie să mă dezbrac, să mă demachiez şi să-mi găsesc o activitate până vine Moş Ene pe la gene.

Dar parcă văd că în toiul nopţii eu am să mă îmbrac, din nou, si într-un final am să purced către Setup!

Dap, recunosc I’m a freak!

10 thoughts on “I’m a freak (part 3)

  1. Pofta vine mancand?
    :)) Noah… freack e un cuvant atat de frumos, care te face sa te simti ata de bine. Inttdeauna cand il aud despre mine, mai ales de la altii e ca o mangaiere 😛

    YOU FREACK !

    Like

Leave a Reply

