Aceaşi zi…dar mult mai frumoasă

Închid ochii şi mă gândesc la… TINE!

Mi-e atât de dor de tine. De ce ai plecat fără măcar să mă săruţi, pe frunte, cum făceai mereu, atunci când mă lăsai să dorm mai mult? Ziceai că dorm aşa suav încăt nu vroiai să mă trezeşti.

Acum că tu nu eşti, cine îmi va face micul dejun?

Mi-e dor să ne prostim ca doi tembeli, să mă priveşti cu ochii tăi mari şi să mă alinţi.

Mi-e dor să mă simt a ta… Doar a ta.

Mi-e atât de dor..

…să pierdem nopţiile povestind amintiri din copilărie

…să dormim până când alţii au terminat deja tura de dimineaţă

…să îmi dai bluza ta când mi-e frig

…să dorm la tine-n braţe până sună alarma aia idioată

…să te trezeşti în toiul nopţii doar ca să mă acoperi

…să mă ţii de mână

…să facem dragoste până la răsăritul soarelui

…să dansăm, chiar şi fără muzică

…să insişti când nu vrei să înţelegi că ”nu” e nu”

…să fi mândru de mine, deşi nu am făcut nimic special

…să numărăm oiile, când nu am somn

…să mă ajuţi să aleg cu ce mă îmbrac

…să mergem la meciurile lui Poli, chiar dacă tu nu suporţi fotbalul

…să îţi simt parfumul

…să mă laşi să te ajut în lucrurile bărbăteşti, cum ar fi bătutul unui cui

…să ne contrazicem în glumă până la ultimul argument

…să gătim împreună

…să îţi pară rău că nu mă poţi duce la şcoală că e prea evreme

…să pui tu alarma în locul meu şi să te trezeşti tu să mă trezeşti pe mine

…să mă iei în braţe când plâng şi să mă săruţi noaptea pe mână ( ce? credeai că dorm şi nu simt?)

…să-ţi port tricourile

…să fi atent la miciile detali, şă ştii ce-mi place

…şi să mă săruţi de noapte bună!

Deschid ochii… şi-ţi zăresc chipul lânga al meu…zâmbesc.. te sărut uşor.

Mă duc să fac cafeaua, ca mai apoi să faci tu micul dejun!

Hey, mi-a fost dor de tine-n vis!

2 thoughts on “Aceaşi zi…dar mult mai frumoasă

Leave a Reply

