Trăiesc într-o lume de poveste

Da, trăiesc într-o lume de poveste, pentru că nimeni nu m-a avertizat atunci când dădeam cu pumnii în camera strâmtă, din pântecele mamei, grăbită să ies, că lumea nu e colorată, că e rece şi gri. Până să ajung la lumea reală, trebuie să trec de toate poveştiile mele, pline de culoare, de flori şi verdeţă, de cai care zboară, de râsete şi fericire! Şi când mă văd faţă în faţă cu lumea adevărată. mă pierd. Oamenii de aici mi-s necunosuţi, au feţe triste şi îngrijorate, cruciile lor pe care le cară în spate, sunt pline de probleme fără soluţii, aici nu e fericire, sau poate e, dar artificială. Aici în lumea voastră fericirea durează puţin, iar voi sunteţi mulţumiţi şi cu ea. În lumea voastră, totul se rezumă la câteva chestii care sunt materiale, trecătoare, reci şi fără importanţă. Voi vă mulţumiţi cu aripi lipite, doar pentru aspect. Voi, de fapt, nu puteţi zbura, pe când eu le am adevărate şi în lumea mea eu zbor, dar când ajung în gara lumii reale, aripile mele se prăfuiesc şi devin nefolositoare. Şi mă întristează, pentru că sunt conştientă că am nevoie şi de lumea vostră. Dar mi-e frică să nu o prăfuiască pe a mea!

Deşi în lumea voastră, lumea îmbătrăneşte, la fel şi eu,  în lumea mea, eu rămân un copil,care joacă rolul meu în jocul meu, cu regulile mele.

Lumea voastră depinde doar de răspunsuri. Chiar aşa multe întrebări aveţi? Poate dacă renunţaţi la raţiune şi păşiţi lin într-o altă lume, întrebările vor fi din ce în ce mai îndepărtate de voi.

În lumea vostră inocenţa moare înainte de naştere. Furaţi sentimente, trăiri, suflete frângeţi, doar pentru a vă hrăni al vostru gând şi suflet. Pentru că sentimentele voastre sunt reci şi seci. Şi în fiecare zi, la orice oră, în orice moment căutaţi o pradă, o victimă pentru a vă alimenta veninul. Pentru nu sunteţi în stare să ucideţi cu propriul venin!, fiind prea slab. Faceţi alergie când cei din jur au ceva bun şi reuşesc să atingă fericirea. Asta vă aseamănă cu un vampir fără sânge.

Îngerul care are grijă de voi, se sinucide, împins de răutate, iar în locul lui vine un diavol. Şi rămăneţi în infern, aţi uitat cum arată lumina, stând doar în întuneric.Voi trăiţi după concepte, obiceiuri, vă căutaţi fericirea cu ochii aproape închişi.

Mi-aş dori să vedeţi prin ochii mei a vieţii culoare!

3 thoughts on “Trăiesc într-o lume de poveste

  1. Pingback: Tweets that mention Trăiesc într-o lume de poveste « Nicoletta -- Topsy.com

  2. E foarte frumos in lumea ta si asa ar trebui sa fie. Totul. Dar, din nefericire, s-au apasat gresit niste butoane acu vreo 2000 d ani! Sa nu renunti niciodata la lumea ta. Ai nevoie si de a lor, dar fara a ta, nu supravietuiesti. Lumea asta ne suge de toata esenta aproape in fiecare moment. Avem noroc ca traim prin noi. >:D<

    Like

Leave a Reply

