Universul conspiră împotriva mea (1)

Sau cel puţin a conspirat pentru o oră. De ce? Uite aşa :

Azi, după şcoală, purced către Kaufland , pentru a cumpăra de’ale gurii. Nu iau coş, teoretic pentru nişte mărunţişuri nu îmi trebuie coş. Aşa că, întru, cu muzica bubuind-n urechi, iau ceva chestii mărunte, gen roşii, pâine şi mai ceva.

Ajunsă la raionul de băuturi, iau o Fanta de Portocale ( de care sunt addicted ), dar văd şi Fanta Madness şi ce mă gândesc eu ‘ Nu am mai băut demult timp Fanta aia’, aşa că las sticla de portocale jos ( mare greşeală), ocolesc ceva, şi ajung la Fanta Madness, care era în bax nedesfăcut. Bun, aşez eu chestiile ce le aveam în mână, şi mă chinui să îmi iau o sticlă. Paf, mi se rupe o unghie ( a se citi tipsuri +gel), ce urât!!! Şi imediat după îmi pică roşiile şi pâinea, aşa în toată splendoarea lor. Arrrrggg, şi eu nici nu reuşisem să îmi iau sticla!!!

Într-un final, reuşesc a-mi lua trofeul de struguri, strâng de pe jos, mă îndrept către casă, cu mâiniile pline, căştiile în urechi şi surpriză: era coadă la fiecare casă deschisă. Groaznic!

În fine, ajung şi eu aproape de plătit, dar când dau să îmi iau o plasă, dau pe jos toate plasele. Ufff!!! Bad day for shopping!

Tipu din faţa mea , care plătea cu bonuri, râdea in ultimul hal de mine. Aaa şi m-am bucurat că mai trebuia să ia ceva de aprox 3 lei şi era cam în grabă. Şi-a luat un pachet de gumă şi mi l-a dat mie, având în vedere că îşi alesese o gumă care nu-i place şi cică pentru că m-a văzut tare aiurită (vorbele lui )! Draguţ din partea lui, dar urât când a insitat cu ieşitul în oraş.

Ies din Kaufland şi ajung acasă.

Oh well, deci ce am învăţat, eu , azi?

  • că iau coş, indiferent ce de cumpăr;
  • că nu las sticla din mână, pentru una dintr-un bax nedesfăcut;
  • că pentru păstrarea echilibrului, am să-mi scot căştiile din urechi;
  • că nu accept gume de la străini;
20 thoughts on “Universul conspiră împotriva mea (1)

  1. :)) DA, am râs! :))
    Asta cu coşul e lege după ce am spart o sticlă de votcuţă (nu am fost prins dar încă o am pe conştiinţă).
    Cât despre faza cu guma…. hm.. tipul nu ştie că mai nou agăţi decât dacă faci cadouri de la Bmw X6 în sus? :))

    Like

  2. Universul conspira impotriva ta daca te nasteai in Africa sau in Afghanistan… In Romanica cel mai rau lucru ce ti se poate intampla e sa te trezesti la realitate!!! Eu zic sa renunti la unghiile false si sa mergi insotita la cumparaturi, pentru inceput… 😉

    Like

  3. Esti victima shopingului dezorganizat si instictual. Uite, faptul ca n-ai luat cos inseamna ca aveai de cumparat ceva concret si deloc voluminos. Odata intrata acolo ai picat in vraja ofertelor si a marketingului. Nasol. Trebuia sa rezisti!!!

    Eu abia ce m-am intors din Billa. am intrat fara cos pe ideea sa cumpar DOAR mancare pentru caine. Pana la urma am luat si un ascutitor de cutite!! Dar totusi n-am luat chifle, guma de mestecat, ciocoalat, energizante si popcorn ca-n alte dati!!

    Like

  4. Pingback: Tweets that mention Universul conspiră împotriva mea (1) « Nicoletta -- Topsy.com

Leave a Reply

