Când o să mă fac mare…

Mommy a trecut în vizită pe la mine şi nu a venit cu mână goală! Mi-a lăsăt nişte rânduri de ţinut minte!

So citiţi cu mare atenţie :

Când o să mă fac mare…

Când eşti mic, ai vrea să fii mare. Mai târziu, devii om mare, îţi doreşti cu tot dinadinsul să te faci înapoi mic. Curios lucru!

Eu când voi fi mare, de bună seamă că nu voi alerga de responsabilităţi şi treabă, întrucât – mai devreme sau mai târziu – mă vor prinde. În schimb, îmi voi pune în picioare o pereche de role şi voi străbate în viteză străzile oraşului, fără să-mi pese de ce-o gândi lumea când mă vede. Sau voi merge în parc, alergând după fluturi şi gâze, prefăcându-mă că doar dau o tură de jogging.

Când o să cresc mare, am să mă uit mai des la desene animate decât la ştiri, pentru că sunt mai vesele şi mai frumoase decât realitatea ce probabil va fi dură şi nemiloasă.

Ca adult, voi merge în continuare la grădina zoologică şi voi vorbi cu animăluţele de acolo. Ba chiar o să mă şi strâmb la ele şi le voi scoate limba.

Acasă, nu voi cruţa niciun petec de hârtie ce nu-mi mai este util, transformându-l în confetti. Chiar dacă va trebui să fac de trei ori curat într-o oră, fiecare zi merită sărbătorită cu confetti. Şi, bineînţeles, ciocolată!

Şi pentru că sunt romantică din fire, uneori voi aşeza pe marginea căzii lumânări parfumate. Pentru atmosferă! Iar apa din vană plină de spumant va da pe dinafară, din cauza valurilor pe care le voi face, dând din picioare. Că doar trebuie să urmăresc mişcarea şi traiectoria vaporaşelor şi a răţuştelor care o populează!

Şi pentru că aşa de mult mi-am dorit să cresc mare, sub nicio formă nu voi renunţa la copilul din mine!

One thought on “Când o să mă fac mare…

  1. Pingback: Tweets that mention Când o să mă fac mare… « Nicoletta -- Topsy.com

Leave a Reply

