Poate

9.00 am

Stau cu pixul in mana si cu pagina goala, desi am atatea pe suflet, dar nu stiu cum sa le dau drumul afara. Ce ar putea sa imi dea si mie putina inspiratie? Barul asta gol, femeia de serviciu care spala pe jos sau cafeaua de care, inca, nu m-am atins?

Am inceput a scrie ceva, dar habar nu am incotro se duce acest scris. Oare reusesc sa spun ce am pe suflet sau iar ma voi ascundesub o masca vesela?

Stiu….eu pun intrebarile si doar eu pot sa-mi raspund. Dar pentru moment sunt blocata si nu pot sa-mi dau nici un raspuns.

Blocata? Probabil nici nu realizez ca eu am fost ceea care a luat decizia de a-i da drumul. Poate inca nu simt durere si singuratate, dar cu singuranta nici bine nu imi e, pentru ca nu stiu daca am facut ce trebuia. Poate a fost un implus de moment, iar mai tarziu am sa regret. Dar tot in acelasi timp acest ‘poate’ va ramane doar ‘poate’, fara macar sa aflu misterul lui.

Cu siguranta muzica de aici nu ma ajuta deloc. Dar poate eu nici nu aud.

Poate ar fi cazum sa-mi schimb locul de munca?!?!?!

Mi-as dori tare mult sa vina el sa-mi dea raspunsuri. Dar stai, ca eu nici macar intrebarile nu le am.

Nu pot spune ca a gresit doar el, sau doar eu, cu siguranta am gresit amandoi.

Imi place ritmul meu lent cu care scriu.

Sper sa pot face fata azi cu multimea de oameni.

Deocamdata nu simt nimic, nici tristete, nici furie, nici usurare.

Poate ca e mai bine ca azi merg la lucru si nu prea am timp sa ma gandesc ca la noapte voi dormi cu o inima impartita in doua.

Sper macar ca azi voi putea sa zambesc. Doar atat. Si poate….

11.24 pm

Azi nu am zambit deloc.

2 thoughts on “Poate

  1. Pingback: Tweets that mention Poate « Nicoletta -- Topsy.com

  2. totul trece, cel putin asa se spune, insa nimik nu trece fara sa lase urme…dar o sa-ti revii in cateva zile…si o sa zambesti din nou…tzucu-te-as

    Like

Leave a Reply

