Felinarul…

”E unu’ noaptea, luna plină  se reflectă în lacul adormit, iar felinarul cel bătrân îi lumează a ei privire tristă.  Ar vrea să dea timpul înapoi, să fie cu el, iar felinarul să îi mai lumineze ca altă dată, ca în seara când l-au tatuat cu numele lor.

E  doar ea, luna şi felinarul. Nici măcar florile nu sunt treze pentru a sta cu ea. Fiecare zgomot îl aude, dar nu-i dă importanţă, îi cunoaşte paşii de la depărtare şi ştie sigur că nu va veni. A trecut ceva timp de când i-a auzit vocea, dar” Doamne cât a mai trecut de când nu l-a mai văzut”. Îi e dor de el, de felul cum o făcea să zâmbească cu fiecare părticică a trupului şi să aibe fiori la declaraţie auzită, dar asta nu avea să se mai întâmple, a renunţat cu mult în urmă, la el.”

Ah la naiba, asta e poveste cu fluturii in stomac si trandafirii rosii la fiecare aniversare. Eu sunt in alta stare.

Sunt in starea aia, in care mi s-a pus pata pe o persoana gresita. Dar ma atrage atat de mult (si aici nu ma refer la partea sentimentala, ci  la atractia fizica). Nu stiu de ce, dar tot timpul mi-au placut complicatiile, chestiile care nu le pot obtine usor sau chiar daca le-as putea obtine usor, imi place sa pun paie pe foc, chiar daca acel foc nu are voie sa arda.

Dar e aceea atractie din care iese scantei de la fiecare privita data, fiecare zambet, fiecare atingere. Si amandoi stim cat de gresit e lucrul asta si incercam sa evitam orice mai mult de atat.

Si e greu, mai ales pentru mine, care imi place sa obtin tot timpul ce vreau, chiar daca trebuie sa trec peste anumite persoane sau reguli.

Si mai ciudat e, ca e total diferit de ce-mi  place mine. Dar poate ca il cunosc mai bine decat majoritatea persoanelor, poate din cauza ca pot sa ii citesc privirile, poate din cauza ca e un CasaNova, ma atrage.

Ma joc cu focul si imi place!

One thought on “Felinarul…

Leave a Reply

