Revenire

 

2011-2014- o postare în 2012 (Stiu! Nu e deloc frumos din partea mea această imensă pauză).

Iar acum stau în faţa unei pagini goale. Oare să scriu sau să o las baltă? După atâta timp, ce rost mai are? Se întreabă un drăcuşor din capul meu, dar eu nu mă las. Eu o să scriu !

Sunt acelaşi copil cu privirea pierdută în spaţiu şi care visează departe, dar un copil care,în acest timp, a câştigat ceva experienţă de viaţă. Tot acelaşi copil, dar puţin mai matur.

Simt că nu am mai scris de o eternitate. Sau să fie chiar aşa?

Dar am revenit cu forţe noi, idei noi, proiecte pe care vreau să le pun în practică. Vreau sa absorb tot ce a mai frumos de la viaţă, fiecare zâmbet, fiecare lacrimă, fiecare rază de soare, fiecare ploaie. Nu mi-e frică de ploaie. Am invăţat să nu aştept să treacă ploaia, ci să dansez cu ea .

Deşi nu am fost activă deloc în acest timp, micul meu blog mai primea din când în când câte un feedback, ceea ce mi-a şi dat de gândit: de ce oare mi-am neglijat blogul atât de mult?

Vroiam să încep de la 0, cu un blog nou. Dar de ce? Când acest blog mi-a oferit atât de multe? Am cunoscut oameni frumoşi datorită lui, încât nu puteam să-l dau uitării. Pur şi simplu nu pot să renunţ la el şi să încep altul.

Cu el, am început mărunt, dar cu timpul mi-am dezvoltat atât felul de a scrie cât şi caracterul. Am învâţat să privesc din mai multe unghiuri. De aceea vreau să vă mulţumesc, vouă care m-aţi citit, criticat dar şi sfătuit. Aţi devenit prietenii mei, atât online cât şi offline.

„Foc de Gânduri’’ va rămâne acelaşi blog cu poveşti, poezi, întâmplări din viaţa mea, dar voi încerca să aduc şi teme noi.

Mulţumesc că *aţi trecut* pe aici şi pentru suţinere.

O zi cât mai frumoasă, plină de zâmbere şi soare !

 

 

Love,

Nicoletta

Image

 

 

*photo Pinterest

Leave a Reply

