Bijuterii Handmade! Be unique !

   Nimic nu e mai frumos decât o femeie aranjată până la ultimul detaliu. Să fim sincere, nu doar cei sex masculin întorc capul după o astfel de femeie, ci şi noi.  Iar noi nu putem să fim ca ele? Ba da putem !!!
  ‚Frumuseţea vin din interior’ spun unii, adevărat, noi doar o putem în valoare. Mai cu o coafură nouă, mai un rimel, mai un ruj roşu, dar să nu uităm de încrederea în noi şi de zâmbetul, care nu trebuie să lipsească nici unei femei.

   Pe lângă cosmetice şi haine, ultimele în trend, cum se cere, ne putem pune în valoare şi cu un accesoriu. O zicală spune ‚O bijuterie frumoasă umbreşte ridurile’. O fi adevărat? Eu cred că da!
  Ador accesoriile, de la cercei de toate formele şi culorile, la lanţuri, brăţări şi inele. Desigur visez cu ochii deschişi la o bijuterie de la Tiffany’s, dar până atunci aleg cu mare drag, accesoriile şi buteriile handmade.
  De ce?
  Sunt eu mai mofturoasă şi pretenţioasă din fire şi imi place să am ceva unicat, să îl am doar eu, nu eu şi jumate din populaţie. Iar bijuteriile handmade sunt pe gustul şi buzunarul meu. Le aleg cu mare drag în favoarea celor găsite în magazin.
  Bijuteriile Handmade au ceva a lor. În mare parte se face un singur exemplar dintr-un model (desigur se pot face la comandă, mai multe modele, sau puţin diferite, după preferinţele clientului). Plus că, materialele diferă: de la piele, la plexiglas, la quilling, la răşină etc.
   Mă simt unică şi frumoasă când port ceva făcut handmade. Iar raportul calitate-preţ este unul foarte bun, dacă stăm să ne gândim cât timp şi dedicaţie se foloseşte doar pentru o bijuterie.
  Sunt atâtea motive de ce iubesc eu handmade-ul, că aş putea vorbi ore întregi despre ele.
  Cristina e una din acele fete care fac handmade şi face nişte lucruri minunte. Ador tot ce face ea. E de calitate superioară şi nişte modele superbe atât de zi cât şi de seară.
 ImageImageImage
ImageImage
     Mai multe produse şi informaţii găsiţi pe sitte-ul ei http://www.velbi.ro/ .Eu vă invit să aruncaţi un ochi, pentru că merită. Iar dacă sunteţi fete cuminţi, vă pregătim o surpriză în curând.

Vouă vă plac bijuteriile handmade?

Vă simţiţi unicate când le purtaţi?

Mi-ar plăcea să îmi spuneţi povestea voastră despre bijuteriile handmade

 Hugs,

Nicoletta

Leave a Reply

