20 Beauty Questions TAG

Dacă e vineri, mă gândeam să fac ’20 Beauty Questions Tag’, pe care l-am preluat de la Anda Zeleanca, un blogger minunat şi frumos. O urmăresc de mult timp şi merită tot timpul din lume.
If it’s Friday, I was thinking to do the ’20 Beauty Questuins’ Tag, that I took from Anda Zeleanca, a wonderful and beautiful blogger. I’ve been following here for a long timeImage and it’s worth the time.
   1. Părul tău este natural creţ sau lins? / Is your hair naturally curly or straight?
Părul meu este natural lins cu mici scăpări de câte o buclă, pe ici pe colo. / My hair is straight, with small  glitches of a loop, here and there. Hihi
2.Îţi vopseşti singură părul sau mergi la salon?/ Do you dye it yourself or go to a salon? 
De regulă, îmi vopsesc singură părul, dar din când în când mă răsfăţ cu o zi la salon, de regulă în acea zi merg cu mama si ne rasfăţăm împreună / Generally I dye myself, but once in a while, I spoil myself with a day at the salon,usually I go with my mom, so we can delight together.

 

 

3. Porţi în fiecare zi aceeaşi coafură sau îţi place să le schimbi?/ Do you wear the same hairstyle everyday, or do you change it?
În mare parte a timpului îl am lasat pe spate, liber, dar îl mai împletesc, ba pe o parte, ba tot, îi mai fac un coc, o coadă de cal, îl mai încreţesc, depinde de starea mea. Most of the time I wear it free, sleek, but I also like to braids, messy/ballerina bun, curls, pony tail,depends on my mood.
4.Îţi faci singură manichiura şi pedichiura, sau mergi la salon?/ Do you do your own mani/pedi, or do you go to a salon?
Da, îmi place să încerc modele şi culori noi, să îmi pun la mişcare ‘talentul’ :)) /Yes, I like to try new colors and prints.
5.Cat de des iti schimbi oja de unghii?/ How often do you change your nail polish?
Cel puţin o dată pe săptămănă.Mă plictisesc repede!/ At least once a week! I get bored so fast :))
6.Îşi pictezi unghiile de la picioare şi iarna sau doar vara?/ Do you polish your toes in the winter or only in the summer?
DA! Pe parcursul iernii, imi fac unghiile de la picioare turcuaz, când mă uit la ele să am impresia că mă uit la mare, hihi :))/ YES!  On Winter time, I paint my toes turquoise, so when I look at them to have the impression that I am watching the see .:))
7. Cât durează pentru tine să îţi aplici machiajul? / How long does it take for you to put on make-up? 
Depinde, dacă mă trezesc târziu şi sunt în întârziere, fac o magie de 5 minute. Dacă nu, pentru machiajul de zi cu zi cam 10-20 min, iar pentru unul mai complex, 45-60 min./ Depends, if I wake up after the 3th snooze and I am in a delay, I make a magic of 5 minutes make-up. If not, my everyday make up it will take me like 10-20 minutes, and for a complex one, aprox. 45-60 minutes.
8. Ce machiezi întâi? Ochii sau fata?/ What do you do first? Face or eyes?
Depinde ce pun în evidenţă. Dacă îmi pun ochii,atunci încep cu ei./ Depends on what I want to focus. If I wanna focus on my eyes, I start with them. 
9.Colecţionezi machiaje sau doar cumperi ce ai nevoie, când ai nevoie?/ Do you collect make-up or just buy what you need when you need it?
Cine cumpără machiaje doar de ce are nevoie? Să fim serioase :))/ Who buys make up only of what they need? Seriously now :))
10. Aplici un machiaj “full face” în fiecare zi?/ Do you do a full face of make-up everyday?
Clar nu! Sunt zile în care nici nu ma machiez, poate doar puţină pudră şi blush./ Of course not! Some days, I don’t even wear make-up, maybe just a little powder and blush.
11. Porţi machiaj când eşti singură acasă sau în familie?/ Do you wear make-up when you’re home alone or with the family? 
Nu!/ Not!
12.Ai pleca din casa fără machiaj? Will you leave the house without make-up? 
Clar! În schimb nu plec de acasă fără încrederea în mine şi un zâmbet:)./ Of course. But I never leave the house without confidence and a smile :).
13.Căte produse high-end deţii?/  How many high-end products do you have?
Nu multe./ Not so many
14.Îţi plănuieşti outfit-urile de seară sau te decizi pe moment?/ Do you plan your OOTD every night or you decide when you get dressed? 
Nu aş putea să fac asta. Chiar dacă as face-o, dimineaţa oricum mi-as schimba părerea, depinde de starea cu care mă trezesc./
I couldn’t do that. Even if I did it, in the morning I would totally change my mind, it depends on the moon I’m waking up with.
15.Ce înălţime ai?/ How tall are you?
Am 1.70, mi-ar fi plăcut puţin mai mică,  1.65 ar fi perfect./ I am 1.70, I would liked to be a little shorter, like 1.65
16. Vorbeşti vreo limbă străină? /Do you speak any foreign languages?
Vorbesc engleza cursiv, spaniola şi italiana, iar în germană mă descurc./ I speak fluently english, medium spanish and italian, and I can manage german.
17.Păstrezi o listă cu produsele pe care vrei să le încerci sau te uiţi la alte postări?/ Do you keep a list of products to try or do you see other posts?
Depinde de stare şi de moment, dacă sunt la un magazin şi văd ceva ce-mi place, cumpăr fără să fie pe nici o listă./ Depends on the moon and the moment, if I am in a shop and I see something that I like, I buy it without being on any list.
18. Cum ai inventat numele blogului?/ How did you come up with your blog name?
Păi, în 2010 când am făcut acest blog, eram axată mai mult pe poveşti/poezii/trăiri şi boom a venit Foc de Ganduri. Mă gândeam dacă să încep alt blog, dar acest blog micuţ mi-a adus atâtea bucurii şi nu puteam să îl las aşa singur./ Well, în 2010 when I started this blog, it was more based on stories/poems and boom came Foc de Ganduri ( Fire Thoughts). I was thinking to start a new blog, but this little blog has brought me so many joys that I couldn’t be so cruel to leave him alone.
19. Care este culoarea ta preferată?/ What’s your favorite color?
Serios? Păi să vedem: cam toate culorile, în afară de galben, nu-mi place deloc galbenul. Dar prefer turcuazul, verdele mint, rozul pal, lilla. Really?/ Well, let’s see: l like all the colors, except for yellow, I don’t like at all yellow. But I do prefer, turquoise, mint green, pale pink, lilla.
20.Înjuri?/ Do you swear?
Câteodată./ Sometimes 😦
Cam acestea au fost întrebările, sper că v-a plăcut acest tag. Sunt curioasă de răspunsurile voastre, aşa că le aştept cu mare drag în comentarii sau pe blogul vostru, numai să îmi lasaţi link, să le pot citi si eu.
 Well, this was it, hope you liked this tag. I am curious about your answers, so feel free to comment them, I look forward to read them on the comment section bellow or on your blog, but please leave your link so I can reach them.

 

 

Hugs,
Nicoletta
You can follow me on FacebookTwitter & Instagram
3 thoughts on “20 Beauty Questions TAG

Leave a Reply

