Review:Solutia pentru Unghii cu B5 Farmec

    Bună fetelor,
      Tocmai am terminat de spălat geamurile, da, pe lângă blog şi cosmetice, îmi place să fac şi pe gospodina. Să fac curat, poate prea mult, să gătesc, să fac prăjituri ş.a.m.d.
   Deşi îmi place să fac curat, sincer, îmi era groază să mă apuc. Ştiţi şi voi, unghiile nu prea rezistă să stea atât de mult în apă sau soluţii de curăţare. Şi îmi era groază pentru că ştiam că unghiile mele, într-un final, după o zi de curăţenie, mă vor trăda şi se vor rupe. Am încercat şi mănuşi, dar nu pot să fac curat cu mănuşi. Oricum, unghiile mele sunt destul de slabe şi recunosc că nu numai curăţenia le distruge. Sunt slabe, se exfoliază uşor, să nu mai spun că se rup cât ai zice cuc.
   Asta, până când mi-a pus Zâna Curăţeniei mâna în cap. Mi-a dat un pont cu Soluţia pentru Unghii cu B5 de la Farmec.

   Am fost la magazin, sincer când am văzut cât costă, m-am întristat puţin. Adică, la un preţ aşa mic îşi face efectul? Eh, am luat-o, măcar să am conştiinţa împăcată, mai ales că tot timpul mi-au plăcut produsele Farmec şi pentru mine, personal, au dat rezultate foarte bune (am să revin cu review’uri şi la alte produse din gama Farmec).
    Am ajuns acasă, citesc că în prima săptămână trebuie aplicată în fiecare zi apoi de două ori pe săptămână. Zis si făcut. Zis şi făcut şi îndrăgostit nebuneşte după o săptămână când am văzut rezultatele.
    Este o soluţie, se usucă de pe unghie, nu lasă nici un luciu pe ea. Mare grijă însă la cuticule (le usucă foarte tare) şi la răni pentru că ustură extrem (am testat de câteva ori).
Image
     Ce am observat în toată perioada în care am folosit loţiunea? Nu mi s-au mai exfoliat unghiile, s-au întarit, niciuna nu a dat vreun semn că ar vrea să se rupă. Face ceea ce promite în descriere? Da, da, da, cu siguranţă 😀 Merită incercata dacă vă confruntaţi cu asemenea probleme. Singura problemă este pensula pentru aplicare. Este din plastic, perii sunt lipiţi între ei şi îmi este foarte greu să aplic cu ea.
     Testat, plăcut, recomand! Vă spun sincer ca nu mi-am făcut mari speranţe la început, dar acum înţeleg de ce aproape toată lumea era mulţumită, a trebuit să mă conving şi eu 😀 Puteţi comanda produse Farmec şi de pe site-ul lor, daca nu vreţi să o căutaţi, dar se găseşte mai peste tot, eu am luat-o dintr-o farmacie.
      Această soluţie face parte din gama Farmec Tratament Expert, din care eu mai am Baza Complex Fortifiant, pe care îl folosesc ca bază sau singur, având o tentă de nude. Este foarte bun şi acesta. Recomand cu drag. Acesta, cred că costă până în 12 lei, nu mai ştiu exact.
Image
 Cu siguranţă vreau să încerc toată gama Tratament Expert !!!
Image
Am pentru voi, 2-3 trucuri în legătură cu Soluţia cu B5:
   -Aplicaţi soluţia cât de des puteţi. Eu o aplic si de mai multe ori pe zi;
   – Aplicaţi soluţia atât de exteriorul unghiei, cât şi pe interiorul ei (dacă le aveţi lungi);
   – Dacă vă apucaţi să faceţi curat sau să spalaţi vasele, aplicaţi un strat înainte şi după, face minuni.
 Să nu uitaţi să lăsaţi să se usuce soluţia de pe unghii, înainte să vă apucaţi de ceva.
Dacă încercaţi această soluţie sau aţi încercat-o aştept într-un comentariu, părerea vostră.
V-am pupat!
Nicoletta
5 thoughts on “Review:Solutia pentru Unghii cu B5 Farmec

Leave a Reply

