Hai la bordul celor mai SPECTACULOASE nave cu panze din lume!

Când eram mică vroiam sa fiu iubita lui Popeye Marinarul, Olive. Îmi plăcea tare mult de ea, plus că el era marinar si plutea cu barca pe mare şi visul meu era să ajung şi eu pe mare, pe o barcă cu pânze. Da, aveam câţiva anişori la bord, 6-7. Nu ştiam că barca cu pânze se numeşte velier, oricum nu cred ca putea pronunţa sau să înţeleg cuvântul.

Trecut-au anii pe lângă mine şi a apărut pe marele ecrane cinematografe, Piraţii din Caraibe. Eh, nave cu pânze, deja eram mai avansată în viaţă şi întelegeam mai multe. De data asta vroiam să fiu  Elizabeth Swann. Iubită de pirat, călătorea cu navele cu pânză. Oh, visam cu ochii deschişi. Nici de data asta nu am ajuns pe o navă cu pânze. Asta e, mi-am spus, am să îmi folosesc imaginaţia, închid ochii şi sunt acolo.

Daaaaaaaar, pentru că putem visa mereu până la ultima suflare şi pentru că acolo sus cineva mă iubeşte, îmi mai acordă o şansă.

În acest an se organizează pentru prima oară în România o competiţie de nave cu pânze. EXACT! La noi în ţară, la Marea Neagră, vor veni cele mai spectaculoase veliere din lume. Ah, îmi sare inima din piept, numai când mă gândesc. DIN LUME?

Voi fi prinţesă pe cele mai frumoase ‘bărci cu pânze’ din lume, pentru că persoanele care vor fi în Costanţa în perioada 24-27 mai 2014 vor avea ocazia să urce gratuit la bordul cele 14 vieliere înscrise în competiţie. România participă cu Mircea şi Adornate.

Mai mult de atât nu îmi pot dori. Visul meu de copil va deveni realitate. Cine ar fi crezut că după atâţia ani, voi avea oportunitatea de a urca la bordul acestor năvi? Plus că participă ţări precum: Argentina, Brazilia, Bulgaria, Insulele Cayman, Chile, Columbia, Cehia, Insulele Feroe, Indonezia, Japonia, Malaezia, Mexic, Oman, România, Uruguay. Mai multe informaţii găsiţi pe http://tallshipsconstanta.ro/

Aşa că vă aştep în Costanţa între 24-27 mai, pentru a trăi nişte momente de neuitat, cel puţin pentru mine.

Nu vă mai tot bat la cap de cât de entuziasmată sunt şi fericită peste culmi, vă las un mic videoclip să vă transpuneţi în starea mea, de îmi saltă inima şi am pielea de găină.

 

Leave a Reply

