Review: L’oreal Skin Perfection BB Cream 5 in 1

Bună fetelor
   Luna trecută am găsit la ofertă BB Cream de la L’oreal şi cum eu ador BB Cream’urile am profitat de ocazie. Pentru machiajul de zi cu zi, nu folosesc fond de ten, nu vreau să îmi încarc tenul prea mult şi nici nu am probleme mari cu el, încât să folosesc tot timpul fond de ten. Iubesc BB Cream’urile şi cred că sunt foarte bune pentru atunci când vrei să ai pielea impecabilă, dar şi o strălucire naturală.
Hi girls,
  *Last month I found BB Cream from L’oreal on sale and because I adore BB Creams I took the opportunity and I bought it. For my every day make-up, I don’t use foundation, I don’t want to load my skin too much and I don’t really have so much problem with it to be using foundation all the time.I love BB Creams and think they’re great for when you want your skin to look flawless, but still have a natural glow. 

Image

   BB Cream’ul de la L’oreal Skin Perfection 5 in 1 pormite să hidrateze 24 de ore, să lumineze tenul, să perfecţioneze textura, închide porii, reduce apariţia punctelor negre. Are şi SPF  25, este ”îmbogăţit cu Glicerină, Alantoină şi vitamina A şi ajută îmbunătățirea calităţii pielii ca şi cum ar fi perfectă.” Am fost surprinsă când l-am încercat prima dată că nu are un sub ton de portocaliu urât( cum au majoritatea BB Cream’urilor la nuanţa medie). Este un ton neutru.
  Crema, însine este puţin prea densă, dar lichidă, abia se simte pe ten şi nu încarcă deloc. Tenul meu este catifelat, deşi lasă tenul cam uleios(pentru tenul gras ca şi al meu, recomand să folosiţi pudră matifiantă după). Are o acoperire mică, dar pe mine nu mă deranjează deloc. Chiar asta caut de la un BB Cream, sa aibe o acoperire mică spre medie, atât cât să pot seta pudra şi blush’ul. Se poate folosi şi ca bază, sincer nu am încercat şi BB Cream şi fond de ten în acelaşi timp.
  Nu pot spune sigur dacă chiar îndeplineşte cele 5 promisiuni, dar pentru mine îşi face treaba destul de bine şi nu regret că l-am cumpărat. Poate dacă ar avea un finish mai mat ar fi fost mai mult ca perfect. Plus că ambalajul este extrem de drăguţ şi feminin.
   *The L’oreal Skin Perfection BB Cream 5 in 1 Instant Blemish Balm claims to hydrate for 24 hours, even and brighten skin tone, refine skin texture, reduce the appearance of pores and target the appearance of dark spots. It has SPF 25 and is “enriched with Glycerin, Allantoin and Vitamin Cg, helps correct and improve the appearance of skin quality, as if perfected”.I was quite surprised when it came out of the tube that the color wasn’t an ugly orange shade (as most creams are in the universal ‘medium’ shade). Instead it was neutral in tone.
   The cream itself is quite thick but also runny so it doesn’t feel like your slathering on a suffocating cream, the skin feels soft and gives a nice dewy look, although it leaves my skin a little too oily (for oily skin, like mine,  I would recommend to set it with a matte powder). It has a light coverage, but it doesn’t mind me at all. That’s what I am looking in a BB Cream, to have a light to medium coverage so I can set my powder and blush. You can also use it as a foundation base, but honestly I haven’t tried a BB Cream as a base before.
  I can’t really say if this BB Cream fulfill it’s 5 promises, but for me is working pretty well and I don’t regret I’ve bought it. Maybe if it had a matte finish it would have been more then perfect. And it’s coming in a pinky girly package.

Image

 

Image

 

Aţi încercat acest BB Cream?
*Have you tried this BB Cream?

 

 

Hugs,

Nicoletta

 

You can follow me on FacebookTwitter & Instagram

6 thoughts on “Review: L’oreal Skin Perfection BB Cream 5 in 1

  1. Nicoletta, am si eu o curiozitate: in primele ingrediente este cumva alcohol denat.? Am observat ca asta este ingredientul lor “minune “si sunt curioasa daca l-au pus si intr-un BB Cream.

    Like

  2. Pingback: Mai 2014 Favorites! | Miss Nicoletta

Leave a Reply

