Mai 2014 Favorites!

Hello ladies,
    Iată că a trecut si luna Mai, în zbor. E luna mea preferată din an.Oh well, ce să facem, vine Iunie, care e şi mai frumoasă, doar vine ziua mea 😀 x. Trecem de la haine groase la haine de vară, colorate şi lejere. Dar şi la capitoul cosmetice se face o schimbare. E luna în care trec de la culori putin mai sobre la culori vesele şi îndrăzneţe,de la parfumuri dulci la cele florale şi fresh, de la fonduri de ten la BB Creamuri ş.a.m.d.
     Vă invit să vedeţi produsele mele preferate a lunii Mai.

Image

Îngrijire corpului/tenului/parului:

Image
Ah,cum este acest gel de duş, nu ştiu dacă voi putea să pun în cuvinte aroma lui. Dove Go Fresh cu Rodie este M-I-N-U-N-A-T. E fresh, cremos, hidratează pielea, e cu rodie (de un an de zile am o obsesie cu rodia, deci vă daţi seama că îl ador) e tot ce poţi cere de la un gel de duş. Dove tot timpul a avut nişte arome de îţi vine să le mănânci, nu alta. Cu siguranţă se va afla mereu în baie, cel puţin vara asta.
ImageBuuun,pentru că dimineaţa sunt tot timpul în grabă, după duş nu am timp să mă dau cu loţiune de corp şi sincer nici nu îmi place. Daaar tot timpul avem un remediu pentru orice. Această loţiune de corp sub duş de la Garnier cu ulei hrănitor  şi floare de Monoi este ideal pentru mine. Din două mişcări am făcut şi duş şi mi-am şi hidratat pielea şi sunt gata de plecare. Ce poate să fie mai uşor decât atât. Bineînţeles că nu hidratează la fel de tare ca o loţiune de corp normală, dar de asta mă ocup seara înainte de culcare. Iar cum miroase? Foarte bine, fetelor. Cu siguranţă are un DA de la mine şi îl voi reachiziţiona.
Image
Cu ce să încep aici? Cu faptul că iubesc tot ce ţine de Elmiplant? Crema-gel matifiantă de la Elmiplant face parte din gama Arbore de ceai & Bambus pentru tenul gras sau/şi cu impurităţi. Promite că reduce exesul de sebum, dar eu nu am folosit-o cum scrie în instrucţiuni, dimineaţa şi seara, ci am folosit-o ca bază de machiaj, pentru că ştim cu toate ca primerul pentru faţă conţine tot felul de chimicale şi nu este indicat să îl folosim şi la machiajul de toată ziua. Este strict părerea mea şi cum fac eu. Pentru o ocazie mai specială când am nevoie ca machiajul să îmi ţină toată ziua şi toată noaptea,folosesc primer, dar pentru machiajul de zi cu zi folosesc această cremă-gel. Tenul meu rezistă câteva ore bune mat, fără urme de sebum,perfect pentru cât îmi trebuie mie.Miroase foarte bine, eu am avut loţiunea tonică şi gelul de curăţare din această gamă şi îmi place la nebunie. Crema îmi este pe terminate, dar o voi avea din nou. Eu am cumpărat-o cu 6-7 lei din Auchan(nu ştiu dacă a fost sau nu la ofertă, nu am fost atentă). Probabil va urma un review mai pe larg.

Image

 

Şamponul uscat de la Balea cu aromă de căpşuni, ştiţi şi voi că face minuni cu părul nostru, când ne rugăm de el să se mai ţină pe linia de plutire şi nu avem timp sau cheful necesar pentru a-l spăla.

 

Machiaj:

Image
Cum am spus mai sus, Mai e luna în care fac mici sau mari schimbări. Renunţ la fondurile de ten cu acoperire mare în favoarea celor cu acoperire mică/medie şi BB Creamuri.
Pentru BB Cream-ul de la L’Oreal aveţi review aici 
Flawless Finish Fluid Foundation de la Yves Rocher este un fond de ten, tare bun, de care mie îmi este tare drag şi îmi place tare tare mult. Nuanţa pe care o am e este Beige 300 Teint Medium,este puţin prea închis pentru mine să îl folosesc iarna, dar pentru vară este perfect. BB Cream-uri folosesc la machiajul de zi cu zi, iar seara sau la un everiment mai sofisticat folosesc acest fond de ten, cu o acoperire medie spre mare(cel puţin pentru tenul meu). E apoape pe terminate, dar îl voi reachiziţiona în aceaşi nuanţă şi una mai deschisă pentru zilele de iarnă.

Image

Ca pudră am folosit Essence Stay All Day12h. E o pudră bună, matifiază bine. Nu aş zice că rezistă chiar 12 ore, au exagerat cei de la Essence, dar pe principu este bunică. Blush-ul Essence Multi Color este OK. Pentru machiajul de zi cu zi este bun, pentru seara aş fi preferat să fie o lecuţă mai pigmentat. Essence Mosaic Compact Powder in nuanţa 01sunkissed beauty este o pudră pe care eu o folosesc pe post de blush. Nu aş putea să o folosesc pentru conturul feţei, deoarece are destul sclipici în ea. Dar ea a folost cea mai des folosită luna Mai dintre toate blush-urile.

Image

Cea mai des folosită paleută, in aceasă lună a fost Retro Glam Vintage Romance de la Manhattan cu 6 culori extrem de frumoase. am putut realiza şi un machiaj discret, cât şi un smocky eyes pentru seară. Pentru linia genelor inferioare am folosit turcoazul Funky Mambo de la LOOK. Este un turcoaz atât de frumos şi pigmentat. Îl ador.

Image

Pe lângă fardul turcoaz menţionat mai sus am folosit şi creionul Double Trouble de la Orfilame in nuanţa Goddess Green. Acest creion îl cumpăr de ani buni. Are 2 nuanţe. Eu cel mai des o folosesc pe cea turcoaz. Sper din tot sufletul să nu îl scoată din catalog EVER. Oricum pe lângă acesta folosit mai am 2 noi, doar ca să fiu sigură. Atât de mult îl iubesc.
Pentru sprâncene am folosit creionul de la Essence EyeBrow Designer in nuanţa 04Blonde. E destul de bun şi îmi este foarte uşor să îl folosesc.

Image

Ca ruj am folosit LipMania in nuanţa Flitry Pink de la Oriflame.Este un roz discret cu shimmer. Merge perfect cu zilele de vară. Mi-am conturat buzele cu Essence Lipliner în nuanţa 07cute pink. De ce nu găsesc un ruj în această nuanţă??? L-am folosit şi pe post de ruj. E tare frumoasă nuanţa, iar impreună cu rujul fac o treabă minunată.

Parfumuri:

Image

Renunţ uşor uşor şi la pafumurile dulci. În această primăvară cel mai des am folosit Miracle de la Lancome. E unul dintre parfumurile mele preferate(căci nu pot avea un singur parfum preferat). E un parfum floral, are la bază fructul litchi, puţin piperat cu arome de magnolia, jasmine, ginger şi pepper. E perfect pentru acest anotimp. O Doamne, il iubesc! :))

Image

Oooo, am primit acest parfum de Crăciun şi am ştiut imediat că va fi un parfum folosit în vară. Pure Green de la Marc O’Polo este fresh, perfect pentru zilele caliculare ce or să vină. Este un parfum floral pe bază de bujori,bergamota, mandarine, portocale.

 

Cam acestea au fost produsele mele favorite în luna Mai, sper că nu v-aţi plictisit.

Care au fost produsele voastre preferate in luna Mai?

 

Hugs,

Nicoletta

 

4 thoughts on “Mai 2014 Favorites!

  1. Pingback: Haul #1 (Elmiplant, Elf, Kallos, L’Oreal, Astor…) | Miss Nicoletta

  2. Sunt tare curioasa in legatura cu crema de la Elmiplant. Firma asta e foarte ieftina si foarte buna, m-a cucerit cu gelul de curatare cu miere si arnica Bioten. Parca as incerca si samponul uscat de la Balea… nu am folosit niciodata unul.

    Like

Leave a Reply

