Empties #1

 proba

 

  Hello beauties,
   A trecut mult timp de cand nu am postat. Nu am nici o scuza, imi recunosc greseala, dar voi incerca sa imi fac mai mult timp pentru blog, chiar daca asta inseamna multe nopti nedormite, dat fiinda ca ziua imi este toata acaparata.
Astazi va prezint primul meu post Empties. Ma tot rog de al meu partener sa nu uite sa NU arunce ambalajele, dar cateodata am noroc, cateodata nu! Ce sa facem cu baietii :))

CORP

2014-09-03 08.38.47 - Copy

 

Din toate gelurile de dus folosite, pentru ca s-au folosit destul de multe, m-am ales doar cu trei si anume:
– Dove Go Fresh cu Rodie, pe care il adooor. Am vazut ca recent a aparut si in Romania, il recomand. E un gel de dus perfect pentru vara ( eu cum iubesc rodia, am sa il folosesc si iarna, hihi)
– Aveo Surfers Paradies este un gel de dus cu aroma de zmeura, superb! Miroase atat de bine ❤
– Balea Melon Tango. Aroma de pepene verde este incredibilaaaaa. Nu am crezut vreodata ca voi avea miros de pepene! Love it !
-Garnier Lotiunea de corp in dus – este perfecta pentru dus’urile de dimineata cand nu am timp sa ma dau cu crema. Ies din dus gata hidratata.

 

2014-09-03 08.41.52

Nu folosesc roll’uri, adica nu imi cumpar personal, dar le tot primesc si ce sa fac cu ele, decat sa ma chinui singura :
-Bebe Young Care Soft Deo Balsam. In afara de miros ( care merge, cat de cat) nu imi place deloooc, nu rezista mult timp, si curge din el. Nu inteleg cum, tot timpul recipentul era plin de balsam. Nu il voi cumpara. Noroc ca nu am dat eu banii pe el
-Fa Sport 72H- e bun. Probabil il voi cumpara, dar in varianta de spray.

2014-09-03 08.44.15

Eu anul aceasta am avut un ghinion cat toate ghinioanele la un loc. Nu am avut parte de nici macar o zi de soare buna, adica de plaja, ce sa mai zic de strand. Am plecat in Romania pentru o luna cu mai multe dresuri de baie, ca deh sa fiu fashion si am fost fashion doar in casa, pentru ca am prins o perioada plina de ploi, iar in zilele calduroase aveam treaba de nu mai stiam de mine. Okkkk, in ziua cand am plecat spre Germania, 35 de gradeeeee au fost. Am ajuns in Germania si ploaie. Am mers doar intr-o zi la plaja, am stat 30 de min si fuga acasa ca picura. Din aceasta cauza, sa am si eu o tenta de culoare am folosit Autobrozantul de la Garnier Ambre Solaire. Acest spray a fost prietenul meu cel mai bun aceasta vara. Singura chestie ce imi displace, e ca in momentul aplicarii miroase frumos a caise, dar dupa, pfoaaai zici ca am stat o ora la solar, miroase destul de tare a bronzare artificiala. Prietenul meu l-a folosit pe fata si noaptea abia am putut sa dorm cu fata langa el )
Iuuuubesc  unturile de corp de la Thai Spa. Le folosesc de mai bine de 2 ani. Au avut si cu rodie si nu il mai gasesc. De ceeee?:(( Acesta cu unt de Shea il ador, abia astept sa il recumpar. Se gaseste in supermarketuri (Kaufland, Auchan, Real) la pret aprox 10-13 lei. Hidrateaza pielea foarte bine si mirosul se mentine foarte mult. La banii astia nu am cum sa nu le recumpar. Cred ca sunt copii dupa unturile de corp de la The Body Shop, poate ma insel poate nu, dar eu le iubesc. Totusi il vreau pe cel cu rodieeee!
O alta lotiune de corp, de la Florena, tot un unt de shea (am o obsesie, stiu ) ). Destul de bunicina. Am primit-o, miroase bine, hidrateaza. Daca se gaseste si cu rodie, o sa fie a meaa!

 

PAR

2014-09-03 09.00.08

Buuun, sa va povestesc despre o mica mare dezamagire: L’Oreal  Total Repair Extreme Lak1000 + Ceramida. Are un miros frumos si delicat si atat. Samponul a fost ok, a spalat bine, dar balsamul este groaznic. Nu stiam de ce parul e tot timpul incalcit si abia ma pieptanam. Nu il mai cumpar! Clar !!!
Spray de par de la Shauma Ingrijire cu Superfructe. Miroase delicios, dar nu face minuni.
Nu am avut niciodata un sampon de la Kallos si am spus s ail incerc. M-a cucerit ambalajul cu pompita, dar de el am fost prima dezamajita. Nu este genul de sampon care putin produs ajuta la spalare. Nuuu, trebuie mult produs, iar acea pompita da putin produs, deci trebuie sa pompez de multe ori pentru a avea destul sampon. Nu este extraordinar. Nu il voi recumpara.
Alt produs de la Kallos este Masca de Par cu Keratina si Proteina din Lapte. A fost buna, mi-a placut. Desigur ca nu mi-a reconstituit structura naturala a parului, pentru ca un par distrus chimic nu va fi nicodata ‘’’reconstituit’’ oricat de scump ar fi un produs. Da, da senzatia de par sanatos, dar sa il readuca la viata? NEVER. Sa nu credeti chiar tot din reclame.

 

INGRIJIREA FETEI

2014-09-03 08.50.56

Apa Termala de la Avene. Nu are rost sa mai zic nimic, deja am recumparat-o. Stiti si voi cat de buna e si eu o iubesc (atat eu cat si partenerul de apartament, ii face foarte bine, el avand si pielea sensibila, iar dupa barberit nu mai ii este fata iritata).
Un peeling-gel de fata de la Garnier cu Grapfruit si Merisoare. Mi-a placut destul de mult. Este un peeling fin, pentru uzul zilnic, iar aroma fresh a fructelor m-a facut de fiecare data sa zambesc.
Gelul de curatare de la Balea, tot cu Grapfruit este ok. Nu m-a dat pe spate. Nu il voi mai recumpara prea curand, doar in cazuri extreme,  nu stiu momentan care sunt  J)
Crema gel si crema hidratanta anti-imperfectiuni de la Elmiplant sunt preferatele mele. Nu va zic prea multe, pentru ca va urma un review complet.

Cam acestea au fost produsele care l-am terminat in ultima perioada. Am incercat sa fac un mic review pentru fiecare in parte, iar daca doriti ceva mai in detaliu, va rog sa imi lasati un comentariu.

Tin sa precizez ca aceste produse au fost incercate de mine, daca mie nu mi se potriveste un anume produs asta nu inseamna  ca nici voua nu vi se potriveste. E doar parerea mea persoanala.

Va pup pe toate in parte si nu uitati sa straluciti!

Xox Nicoletta

2 thoughts on “Empties #1

Leave a comment