It’s Hip Hop ♥

Ah… ce bine e sa lasi totul deoparte, sa tragi aer in piept si sa te ineci in amintiri. Vremurile copilariei cand mama stia ca sunt in spatele blocului cu fetitele sa culegem flori, si eu eram pe strada cu baietii de ”cartier” care dansau si ascultau Hip Hop!

Imi aduc aminte cu drag de prima zi, cand am fugit de sub ochii fetelor care aveau grija de mine, la baietii pe care ii vedeam doar seara, de pe fereastra. Stateam noaptea, pitita pe pervarz si ma uitam la ei. Acum rad in sinea mea, dar atunci mi se parea ceva spectacular sa faci tot feluri de miscari. Adormeam noaptea cu zambetul pe buze, imaginandu-ma dansand la fel. Dar dimineata ma trezeam iar printre aceleasi fetite, culegand aceleasi flori sau jucand acelasi sotron. Nu, eu ma plictisisem, vroiam sa ajung la ei (chit ca ei erau la colt, dar acel loc imi era interzis). Asa ca intr-o zi am evadat si m-am dus la ei.

Nu m-a bagat nimeni in seama, chiar faceau misto de mine, in ultimul hal. Dar nu m-am lasat batuta, si mergeam la ei tot timpul cand apucam-adica cand mama era de dupmasa la lucru si venea tarziu. Pana la urma am devenit ‘fetita’ gastii. Aveau grija de mine, imi povesteau chestii interesant, ma asteptau de la scoala, nu intram niciodata in belele si daca intram ,vorba aia ”aveam spate”,chiar imi cumparau si dulciuri- doar eram fetita cu ochii verzi. Ei bine, mai faceau ei misto de mine, dar nu ma suparam sau daca ma suparam imi trecea repede-radeam si eu de mine.

Ma certa mama in ultimul hal ca umblam cu ‘vagabontii’ si eram pedepsita non stop.Eh dar pleca ea la lucru, cine iesea pe afar? Eu, bineinteles.

Am mai crescut, am inceput sa inteleg muzica, dansul, viata! Nu mai imi trebuia papusi, vroiam oglinda mare si dansez. Nu vroiam balet, vroiam ce ”dansau baietii”.

Am trecut de la BUG Mafia si Parazitii la Eminem, Dr Dre, 2 Pac, Lauryn Hill, Missy Elliot, DMX. Intorceam casetele alea pana imi venea rau! Era ca un drog, nu ma mai saturam, ma facea mai matura prin simplu fapt ca ascultam ‘adevarata viata’.

Apoi a urmat o perioada, cand mi-am parasit baietii, ma mutasem intr-o alta zona. Dar din cand in cand mai imi faceau vizite pe la scoala. Eram atat de mandra de mine, cand ii vedeam la poarta scolii si alergam spre ei. Iar ei erau ca babele de la sat ”ce mare ai crescut” si ma prindeau de obraji. Dar de fiecare data veneau cu muzica buna! (Deja trecusem la Cd`uri).

Apoi au urmat cluburile de net. In timp ce fetele chat`uiau pe mIrc,  eu cautam dans si muzica!

Acum am crescut,  dar imi aduc aminte cu drag de inceputuri! Mai ascult melodii vechi si fara sa vreau sa teleportez in acea perioada!

Acum peste tot gasesti ‘gagsteri’ care se cred mari si tari ca asculta BUG MAFIA si Parazitii si cam atat. Habar nu am ce se intampla cu adevarat in lumea hip hop`ului. Acea lume care face diferenta intre cei 99% care asculta manele (dupa spusele marelui nostru presedinte).

Hip Hopul e prietenul acela care nu te lasa la greu, care te ia de mana si iti arata calea, care iti ofera un umar cand plangi, nu te lasa niciodata singur, iti arata lumea.

Hip Hopul e acel iubit care te face sa plutesi, care te face sa atingi luna si iti pune stelele in par.

Hip Hopul e acel parinte care te cearta cand gresesti, dar iti arata iubirea lui neconditionata.

Hip Hopul e acel frate mai mare care are tot timpul grija de tine.

Hip Hopul te baga si te scoate din belele.

Nimic cu se compara cu acea senzatie!

4 thoughts on “It’s Hip Hop ♥

  1. Pingback: Tweets that mention It’s Hip Hop ♥ « Nicoletta -- Topsy.com

  2. Asa da! Asta-i articol serios 😀
    In ziua de azi nu mai gasesti asa ceva, si eu am trecut prin perioada aia in care eram obsedat de casete, le dadeam play asa, fara numar, era o perioada cand stiam aproape toate versurile de pe “Irefutabil” de la Parazitii :)) si nu cred c-aveam mai mult de 13 ani, lol.
    Acum avem toti mp3-uri si iPhoane.

    Like

  3. Bravo mai baieti sunteti din generatia. “Bacalaureat”? Asc. hip-hop e bine dar viata reala e aia care o traiesti,asta metamorph bv ca stii aproape toate versurile de pe “Irefutabil” de la Parazitii dar cu scoala cum stai?Aveti grija ce ascultati ,fiti iubitori nu precum Cheloo”Celcareuraste” si invatati ca altfel n-o sa aveti parte de viata buna.

    Like

Leave a comment